frasun napisał(a):Zajrzyj na stronę ump wawa link w moim podpisie.
Jakieś tam uwagi już podesłałem, mam nadzieję że się nadają do wykorzystania tym bardziej, że mam kolejne spostrzeżenia. Zanim jej jednak zgłoszę prosiłbym o komentarz, czy taka forma, jakiej użyłem przesyłając maila jest w ogóle użyteczna.
----
Ponieważ jestem początkującym użytkownikiem GPS, proszę mi wybaczyć lamerskie - być może pytania poniżej.
1. Dlaczego mapa PrawieCałaPolska, zawarta w urządzeniu jako gmapsupp.img objawia się w nim jako dwa zestawy map (por. zrzut ekranu)?
2. Wydaje mi się, że mój StreetPilot korzystając z mapy UMP zbyt łatwo gubi się w siatce ulic centrum Wrocławia. Czasem dostaję polecenie "skręć w prawo" dobre sto metrów przed skrzyżowaniem pomimo, że jeszcze jedna uliczka jest po drodze, innym razem pomimo, że już dawno zmieniłem trasę, to Pilot wciąż "myśli", że jestem jeszcze na wyznaczonej wcześniej trasie. Obydwa te spostrzeżenia dotyczą tras, na których CNE NTv9 reaguje prawidłowo. Z czego może się brać ta niedokładność?
3. Wczoraj wyjechałem na krótką trasę poza miasto. W pewnym momencie dostrzegłem, że znacznik samochodu porusza się OBOK drogi. Kiedy przeszedłem z UMP na CNE samochód znalazł się na wyznaczonej trasie. Sprawdziłem to w domu na komputerze: trasa wyznaczona przez CNE biegnie około 30 metrów (wg skali) obok trasy wykreślonej przez UMP (por. obrazek poniżej), przy czym - jak wynika z mojego wyjazdu - to CNE pokrywa się z tym, co jest w terenie... Nie wiem, czy problem ten jest skutkiem faktu, że wybrałem się akurat w miejsce, które na mapach UMP znajduje się u zbiegu mapek Wrocław-Wałbrzych-Oława, gdzie są jeszcze "białe plamy" ale fakt jest faktem.
4. Ostatnia sprawa, pewnie też lamerskie pytanie: co się dzieje, gdy włączone są obydwie mapy tego samego terenu naraz, zarówno ta z CNE, jak i z UMP? Czy jest jakaś lista priorytetów? A gdybym chciał mieć jeszcze jedną mapę więcej, np. GP?
Pozdrawiam