Opisze wam moja sprawe:
Opis błędu
Szanowni Państwo , poniżej opiszę błąd nawigacji Garmin nuvi 3590 LMT.
Numer RMA jest : RK610200 sprawa w Niemczech .
Numer seryjny starej nawigacji to : 2HD055839
Mam nowy nowej nawigacji to : 2HD097766
Używam karty pamięci micro SD SanDisk Ultra 16 GB.
oprogramowanie 8.20
Przed aktualizacją oprogramowania w październiku (w czasie, gdy mapy nie były zapisywane na karcie microSD , ale na nüvi Navi i miałem nawi 2HD055839) moja navigacja "tylko" się uruchomiała ponownie , robię dużo kilometrów i w przeciągu 6 godzin nawigacja potrafiła się 3-5 razy automatycznie uruchamiać ponownie.
Po aktualizacji oprogramowania w październiku (mapy były zbyt duże dla Nuvi i zostały zapisane na karcie microSD) nawigacja przestała się tak często restartować (może raz na 1500 km jazdy) , ale od tego czasu wiecznie się zawiesza i trzeba ją dwa razy restyartować co jest niebezpieczne podczas jazdy! .
Wygląda to tak: Po włączeniu nawigacji i podania adresu, po około 20 minutach można rozpoznać , żemapa ma problem z ładowaniem aktualnego widoku (toru jazdy) powodowało i powoduje to zawieszeni się i widok szarego pola. Czasami po 10 minutach ładowania i błędów aktualizuje się. Jest to bardziej upierdliwe jak ładowanie się kasety w komodore a przede wszystkim niebezpieczne.
Czasami kilometry do celu liczą się w górę a nie w dół!
Po tym jak nawigacja się już na dobre zawiesiła nie pomaga nic innego jak twardy restart (przytrzymanie przycisku) i ponownym uruchomieniu. Bardzo dziwne jest to, że czasem trzeba czekać dobre 10 sekund aby przycisk włączenia zareagował. Po ponownym starcie, Navi traci połączenie z SmartphoneLink (mam podłączony telefon poprzez NüvLink aplikacji odbierać informacje o ruchu drogowym). Cel podróży nie jest stracony, ale lokalizacja GPS samochodu nie zgadza się z torem jazdy na mapie.
e
Jeszcze jeden start, tym razem pokazuje się opcja czerwonego przycisku na ekranie „Wyłącz“ i na niego klikam.
Po kolejnym uruchomieniu cel podróży trzeba podać ponownie, nawigacja działa do kolejnej zwiechy.
Dodatkowo odkryłem taki oto błąd, który ponoć już został naprawiony: 6E5D800F RTL-TRAP
Kartę micrpSD już formatowałem, pomogło ale na jakieś 500 kilometrów. Nie wiem czy tam nie ma problemu z usuwanie cache.
Błąd występuje z i bez SmartphoneLink, oba przypadki testowałem.
Nagrałem 2 widea w języku niemieckim niestety, ale nie będę ich nagrywać jeszcze raz. I tak poświęcam się wysyłając Wam to wszystko. (Garmin_1 und Garmin_2 Videos im MP4 Format) .
Poniżej zdjęcia z modółu deverloperów.
Zgłosiłem usterkę w Niemczech. No i tak w Niemczech wymienili mi nawigację na nową - 2HD097766. Po przejechaniu trasy 500 kilometrów znów to samo!
Poniżej zdjęcie z logów:
Pozatym wracając S3 dnia 04.05.2014, czyli niedziela długiego weekendu stałem w korku pod Szczecinem! Mysłałem, że informacje Live w smartphoneLink o korkach są naprawdę aktualny. Nawet google maps miało ten korek na mapie a ja głupi uwierzyłem nawigacji i stałęm 40 minut a nawigacja widziała tylko budowę ale zero korków. Co to ma być!? Czy Google i TomTom sa lepsze od Garmin? W takim razie czemu nie wspolpracujecie ze soba?
Dokładnie ten sam list dostał support w Niemczech i w USA, bo mam nadzieję na jakiś odzew.
Dzwoniłem w Niemczech 3 razy do supportu, dwa razy powidziano mi żebym posłał logi i opis błędu i raz powiedziano mi, że błąd już jest znany. Nie wiem komu mam wierzyć, od Pździernika nie jest Garmin w stanie naprawić prostej rzeczy. Wiem co mówię, bo sam w tym pracuję.
Pozdrawiam
Janusz Zarzycki
Oto linki do filmow Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=UIC9oHyviPUhttps://www.youtube.com/watch?v=-ezOFt-DnDApo wymianie nawigacji na nowa:
https://www.youtube.com/watch?v=9575oleIE4ohttps://www.youtube.com/watch?v=lcbQPZbmvyg