Garmin Camper 770 LMT-D

O seriach nüvi, dēzl, zūmo, a nawet StreetPilot czy Quest. O mapach CityNavigator, GPMapie i UMP-pcPL, a także o bazach radarów, komendach głosowych, TMC, 3D Traffic oraz wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów w samochodzie czy motocyklu.

Moderatorzy: frasun, wojtek, Artur, sdsyc, Alf/red/

Garmin Camper 770 LMT-D

Postprzez papillon » Cz, 24 sty 2019 23:17

Używa ktoś z Was tej nawigacji ??
Zastanawiam się nad funkcją opisywaną jako:

"Wybierz łatwe kształtowanie trasy
Jeśli chcesz jechać wzdłuż określonych ulic lub przez konkretne miasta, funkcja łatwego kształtowania trasy pozwoli Ci w prosty sposób zmodyfikować wyznaczoną drogę. Wystarczy dodać punkt widoczny na ekranie, a na wyświetlonym powiadomieniu pojawi się informacja, o ile czasu wydłuży się podróż"


zastanawiam się, czy jest to inaczej mówiąc dodawanie punktów przelotowych "via", tak jak to wyglądało za czasów StreetPilot.
Pozdrawiam, Papillon
Oregon 600, Becker Professional .6 LMU
były: nüvi 3760, StreetPilot 7200, GPSMap 60cs
papillon
 
Posty: 67
Dołączył(a): Śr, 01 sie 2007 1:22
Lokalizacja: z Mokotowa jestem

Re: Garmin Camper 770 LMT-D

Postprzez Zachu » Pt, 25 sty 2019 20:23

Nigdy nie używałem StreetPilot ale podejrzewam że obecni programiści Garmina nie byli w stanie wtedy chodzić ;)
Widzę po obrazku że to działa jak w nowych odbiornikach tworzenie trasy/podróży czy jak by to zwał.
Możesz poczytać test viewtopic.php?f=1&t=17233&start=0&hilit=driveassist

Obrazek

https://buy.garmin.com/pl-PL/PL/p/570175
Nuvi & DriveAssist & Colorado & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8041
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Garmin Camper 770 LMT-D

Postprzez papillon » So, 26 sty 2019 20:55

Trochę już o tym czytałem, głównie o kształtowaniu trasy.
Konkretnie chodzi mi o to czy najnowsze Garminy, ten o którym wspomniałem lub Garmin DriveSmart™ 65 który będzie niebawem dostępny i do którego można już pobrać instrukcję obsługi, będą mogły wyznaczać trasę z tzw. punktami przelotowymi i będzie to traktowane jako TRASA, a nie podróż, czyli nawigując z punktu A do punktu B, poprzez punkty C,D,E,F , Garmin będzie od samego początku traktował punkt B jako punkt docelowy, i przez całą trasę tylko do punktu B wyświetlał ilość kilometrów i czas przybycia, a przejeżdżając przez punkty przelotowe jedynie informował np "przybywasz do C", "przybywasz do D".
Tak było w StreetPilot, przynajmniej w tym którego osobiście używałem. Potem odeszli od tego i wprowadzili pojęcie "Podróż". Funkcja idealna dla komiwojażera, kuriera lub innej "maści" przedstawiciela handlowego.
Tak mi tych "punktów przelotowych" (via) brakowało, że zdecydowałem się odejść od Garminka i kilka lat temu kupiłem Beckera
Z tego co się orientuję na dzień dzisiejszy to tzw. "kształtowanie trasy" w najnowszych Garminach jest powrotem do przeszłości czyli do "punktów przelotowych" - jak zwał tak zwał.
Tutaj moje chyba ostatnie pytanie:
Czy trasę kształtowaną przez kilka punktów można w jakiś sposób zapisać?, albo czy zapisana już trasa po dodaniu kilku punktów kształtujących będzie "pamiętała" te punkty. Instrukcja obsługi jest lakoniczna, ale ktoś kto posiada taki sprzęt (Garmin Camper 770 LMT-D) mógłby mi odpowiedzieć.
Jeżeli odpowiedź będzie TAK, to będę następnym nabywcą takiej nawigacji.
To co wyżej opisałem to nie są jakieś wymagania "z sufitu" lub urojenia mojej chorej głowy, taką opcję od dawna posiada AutoMałpa, Becker (IGO), i pewnie wiele innych.
Jeżeli coś źle napisałem, proszę o sprostowanie.
(Zachu dziękuję za poprzednią odpowiedź)
Pozdrawiam, Papillon
Oregon 600, Becker Professional .6 LMU
były: nüvi 3760, StreetPilot 7200, GPSMap 60cs
papillon
 
Posty: 67
Dołączył(a): Śr, 01 sie 2007 1:22
Lokalizacja: z Mokotowa jestem

Re: Garmin Camper 770 LMT-D

Postprzez Zachu » N, 27 sty 2019 10:49

Jeśli interesuje Cię tworzenie to nie ma co czytać tylko trzeba sobie obejrzeć filmy. To się odbywa podobnie jak na google maps, pacniesz palcem i masz punkt via a w zasadzie przelotowy. Masz te ikonki kosza żeby to szybko i łatwo kształtować. Punk przelotowy nie musi być "widoczny" jaki kiedyś via i możesz go zaliczyć bez komunikatu że dojeżdżasz do punkt VIA1.
Generalni jest temat o trasach/podróżach w nowych odbiornikach i nie ma powodu żeby lać wodę od początku.
Najlepiej to jak byś miał możliwość pożyczyć i przejechać się samemu i zobaczyć czy to Ci pasuje. Teraz nie musisz na siłę wracać do punktu tylko potwierdzasz po komunikacie czy chcesz ominąć i lecisz dalej. Trasa jest w całości pokazana ile masz do celu.
Ja np tak sobie długie wyjazdy wakacyjne projektuje że każdą granicę zaznaczam. Widzę ile mam do przejścia i ile do celu. Nie wiem gdzie tu szukać problemów. Jedyne co mi potrzebne to przesyłanie tych tras na drugi odbiornik bo czasem jeździmy na dwa czy trzy auta i upierdliwe jest klepanie tego wszystkiego parę razy ale to już fantazje niespełnione :)
Nuvi & DriveAssist & Colorado & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8041
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Garmin Camper 770 LMT-D

Postprzez adbok » N, 14 lip 2019 19:58

@papillon masz Camper`a 770 ?
Ewentualnie ktoś ma coś z serii Garmin Camper ?
adbok
 
Posty: 44
Dołączył(a): Śr, 21 maja 2014 9:53


Powrót do Na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości