Jeżdżę trochę po Francji. Poprzednio z MetroGuide Europe v8, teraz z City Navigator Europe v9. Zauważyłem parę zmian, które diametralnie zmieniły komfort nawigacji z moim 60CS. Różnicę widać też na liście manewrów w MapSource. Może ktoś pomoże mi wyśledzić czy za efekt jest odpowiedzialna przesiadka na CNE czy zmiana wersji na 9? Poniżej konkretne przykłady.
Dawniej mój 60CS traktował ronda jak serie dwóch skrzyżowań. Teraz grzecznie informuje mnie, który zjazd powinienem wybrać. Procedura testowa:
1. wyszukujemy Paryż (ten duży, u mnie drugi na liście)
2. wytyczamy przejazd przez Place de Bastille (na wschód od centrum Paryża, patrz zrzut ekranu)
3. oglądamy instrukcje dla przejazdu przez rondo i sprawdzamy czy jest numer zjazdu
Niegdyś instrukcje wjazdu/zjazdu z autostrady wspominały tylko o numerach dróg. Teraz dostaję także informacje o miejscowościach, lotniskach i innych nazwach, które mogą się pojawić na drogowskazach. Procedura testowa:
1. oddalamy mapę, tak żeby było widać cały Paryż
2. wytyczamy trasę do Chartres (fajną katedrę tam mają, na południowy zachód od Paryża, patrz zrzut ekranu)
3. oglądamy instrukcje i szukamy instrukcji rozbudowanych o nazwy miast
Jak jest u Was?