Strona 2 z 2

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: Cz, 27 lis 2008 12:03
przez RoboComp
Niby tak, ale bez użycia podstawki dokującej z samochodu (tak żeby było podłączenie zasilania i USB), mogę się tylko pobawić urządzeniem, a z poziomu MapSource nie mogę nic robić.
Przy okazji - jak można przyporządkować obrazki (.jp) do waypoint'ów, które są w ulubionych?

Pozdrawiam, Robert

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: Cz, 27 lis 2008 12:38
przez frasun
Ten sterownik nie da Ci podłączenia z MapSource.
Pozdrawiam,

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: Wt, 02 gru 2008 19:04
przez wug
Minelo pol roku, a drugiej czesci testu "ani widu, ani slychu".

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: N, 08 lut 2009 13:24
przez irko
Przeczytałem i przyznam szczerze, że jako uzytkownik modelu 860T moge stwierdzic iż moje urzadzenie działa identycznie i wyglada identycznie jak model 5000 (poza detalami). I posiada te same wady.

viewtopic.php?f=1&t=5000&p=57480#p57480

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: N, 08 lut 2009 20:24
przez frasun
To jest to samo urządzenie. Jedyną różnicą jest to, że 860 posiada BT i sterowanie głosem, a 5000 ekran o wyższej rozdzielczości.
Pozdrawiam,

Re: Nuvi 750/760/770 firmware 3.00 i wyżej

PostNapisane: Wt, 07 kwi 2009 6:00
przez beetle-m
popej w innym wątku napisał(a):Prawdziwy system to mają nuvi 8xx i 5000 i jest to Linux ;-)
Ale nie słyszałem, żeby ktoś się dobrał do Linuksa w tych modelach. Są za mało popularne i chyba idą w zapomnienie.

:arrow: http://developer.garmin.com/linux/

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: Wt, 07 kwi 2009 6:26
przez PouchX
Oooo !

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: Śr, 29 kwi 2009 19:33
przez irko
wug napisał(a):Minelo pol roku, a drugiej czesci testu "ani widu, ani slychu".


zbliża się pierwsza okrągła rocznica
może sie frasun wypowie co z tym 5000 ?

jestem ciekaw
ja ze swojego 860 zadowolony nie jestem

ir

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: N, 01 lis 2009 10:15
przez vectone
Witam wszystkich.Byc moze robie blad i nie pisze w tym dziale co trzeba za co przepraszam.
Posiadam Nuviego 5000 od kilku dni niestety nie mam dobrego zdania o tym nuvi.
Nie posiada opcji ustawiania pojazdu.Po odlaczeniu go od zasilania i powtornym uruchomieniu musze zawsze przestawiac glos bo ustawia mi sie np.na afrykanski.Pobralem webuploaderem wszystko co bylo do pobrania i nic nie pomoglo.Jest wolny podczas szukania punktow na mapie prawie zawiesza sie.
W zwiazku z tym prosze was o pomoc czy jest na to jakas rada???i czy eventualnie jest mozliwosc wgrania nowego softu do niego??Jezdze samochodem ciezarowym i niestety ten nuwi prowadzi mnie wszedzie gdzie on chce.Mam inna wersje tez 360 i po ustawieniu tam opcji ciezarowy jest bardzo ostrozny w wyszukiwaniu trasy i do tej pory mnie nie zawiodl.Kupilem go bo byl wielce reklamowany lecz to wielki badziew wedlug mnie oprocz ekranu.Zainstalowane mapy z tego roku.Z gory dzieki za jakiekolwiek info.

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: N, 01 lis 2009 21:43
przez irko
vectone napisał(a):Posiadam Nuviego 5000 od kilku dni niestety nie mam dobrego zdania o tym nuvi. [...]
W zwiazku z tym prosze was o pomoc czy jest na to jakas rada???


Tak jest na to rada, trzeba się go pozbyć.
Ja wymieniłem 3 szt 860 i 865 by w końcu się poddać i zwrócić do sklepu.
A starałem sie bardzo żeby używać ponieważ był to prezent od zony.

Pozdrawiam
ir

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: N, 01 lis 2009 22:58
przez SP2BZW
jeżeli porównać ekrany to mam "taki sam" (GPSMAP 620) ale jednak zupełnie inny bo nie mam z nim żadnych problemów :D

P.S. pomijając że też nie mam w trybie samochodowym opcji "ciężarówki" bo nie po to go kupowałem... ale mam akumulator :P

Re: Nuvi 5000 - test

PostNapisane: Pn, 09 lis 2009 11:32
przez irko
vectone napisał(a):[...]Jezdze samochodem ciezarowym i niestety ten nuwi prowadzi mnie wszedzie gdzie on chce.Mam inna wersje tez 360 i po ustawieniu tam opcji ciezarowy jest bardzo ostrozny w wyszukiwaniu trasy i do tej pory mnie nie zawiodl.


A może cos takiego?

http://beckerpolska.pl/index.php?lang=p ... b2e422d2c6

" Becker Traffic Assist Pro Z 302 to najnowsze urządzenie marki Becker i pierwsze przeznaczone dla samochodów ciężarowych, które pozwala kierowcy na dobranie profilu trasy dopasowanego do pojazdu i ładunku. Do nawigacji można wprowadzić dane o wysokości, szerokości, długości, liczbie osi, wadze oraz ładunku, a następnie urządzenie wytycza trasę z ich uwzględnieniem. Nieprzejezdne drogi, tunele i mosty są wykluczane w zależności od ustawionego profilu, a zamiast nich proponowane są zastępcze trasy pokazane na podglądzie mapy, dzięki czemu kierowca może wybrać najlepszą dla siebie. Po raz pierwszy do urządzenia dodano bezprzewodowego pilota 360°, który może zostać zainstalowany w każdym miejscu i wykorzystany do korzystania z prawie wszystkich funkcji urządzenia, dzięki czemu zapewnia wyjątkową wygodę i zwiększa bezpieczeństwo obsługi urządzenia w trakcie jazdy."

Tylko to dosyć droga zabawka :(

Pozdrawiam
IR