Cześć,
Jestem świeżym (od wczoraj) posiadaczem Garmin Forerunner 35. Po kilku godzinach częstych i pomyślnych synchronizacjach z usługą Garmin Connect zacząłem dostawać błąd "Synchronizacja nieudana". Po dogłębnym "debugu" tematu odkryłem, że problem dotyczy tylko i wyłącznie próby synchronizacji "danych użytkownika". Jeśli usunę pozycję z listy "do synchronizacji" synchronizacje przechodzą pomyślnie. W logu synchronizacji jest taki wpis:
Upload Status=SUCCESSFUL
Download Status=FAILED (Unable to download file content for deviceId=393***. Received failure response from server: 500:...)
Time Sync Status=SUCCESSFUL
Overall Sync Status=FAILED
Origin=5037_2
Ta 500'tka wygląda jakby nie można było pobrać pliku z serwera. Ktoś coś widział takiego / boryka się z problemem?
Próbowałem już:
1. Reset "soft" zegarka (opcja na urządzeniu)
2. reset "hard" zegarka (przytrzymywanie przycisków i ich "puszczanie" na pipnięcia)
3. zgrywanie plików i wymuszenie ich reinicjalizacji (GarminDevice.XML, settings.FIT itp.)
4. Downgrade do 2.8.0 i update do 2.9.0
5. Formatu "podłączonego" dysku do kompa na FAT
Skończyły się moje pomysły na winę po stronie urządzenia. Pliki w katalogach z poziomu systemu tworzyć mogę, nie widzę powodu dla którego Connect Express / Connect Mobile mogłyby nie móc do nich pisać.