Dziwny problem z synchronizacją Garmin Connect

O seriach Forerunner, Edge, Approach i Swim, oprogramowaniu Garmin Training Center i SportTracks, serwisie Garmin Connect, a także o innych rozwiązaniach dla biegaczy, cyklistów, narciarzy, wioślarzy oraz uprawiających inne dyscypliny sportowe w których przydatny może być GPS.

Moderator: Azzie

Dziwny problem z synchronizacją Garmin Connect

Postprzez masahuku » Cz, 23 lut 2017 16:25

Cześć,

Jestem świeżym (od wczoraj) posiadaczem Garmin Forerunner 35. Po kilku godzinach częstych i pomyślnych synchronizacjach z usługą Garmin Connect zacząłem dostawać błąd "Synchronizacja nieudana". Po dogłębnym "debugu" tematu odkryłem, że problem dotyczy tylko i wyłącznie próby synchronizacji "danych użytkownika". Jeśli usunę pozycję z listy "do synchronizacji" synchronizacje przechodzą pomyślnie. W logu synchronizacji jest taki wpis:

Upload Status=SUCCESSFUL
Download Status=FAILED (Unable to download file content for deviceId=393***. Received failure response from server: 500:...)
Time Sync Status=SUCCESSFUL
Overall Sync Status=FAILED
Origin=5037_2

Ta 500'tka wygląda jakby nie można było pobrać pliku z serwera. Ktoś coś widział takiego / boryka się z problemem?

Próbowałem już:

1. Reset "soft" zegarka (opcja na urządzeniu)
2. reset "hard" zegarka (przytrzymywanie przycisków i ich "puszczanie" na pipnięcia)
3. zgrywanie plików i wymuszenie ich reinicjalizacji (GarminDevice.XML, settings.FIT itp.)
4. Downgrade do 2.8.0 i update do 2.9.0
5. Formatu "podłączonego" dysku do kompa na FAT

Skończyły się moje pomysły na winę po stronie urządzenia. Pliki w katalogach z poziomu systemu tworzyć mogę, nie widzę powodu dla którego Connect Express / Connect Mobile mogłyby nie móc do nich pisać.
masahuku
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Cz, 23 lut 2017 16:21

Powrót do Na sportowo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości