Czujnik tętna HRM RUN i Premium

O seriach Forerunner, Edge, Approach i Swim, oprogramowaniu Garmin Training Center i SportTracks, serwisie Garmin Connect, a także o innych rozwiązaniach dla biegaczy, cyklistów, narciarzy, wioślarzy oraz uprawiających inne dyscypliny sportowe w których przydatny może być GPS.

Moderator: Azzie

Czujnik tętna HRM RUN i Premium

Postprzez doccente » Śr, 27 wrz 2017 12:26

Dzień dobry
Do tej pory używałem kilku czujników tętna firmy Garmin. Ale w przypadku dwóch najczęściej używanych napiersiowych czujników tętna (po kolei:) HRM premium i HRM RUN dokładnie w podobnym czasie tj. dwa trzy miesiące po skończonym okresie ochrony gwarancyjnej przestały działać. Najpierw pojawiły się problemy z fałszywymi odczytami tętna (czujniki potrafiły wskazywać tętno 250 lub więcej uderzeń na minutę) a potem pojawiły się przerwy w odczycie tętna niewiele już mogłem zrobić. Nadmieniam, że uprawiam różne sporty amatorsko i mam swoje lata więc te wskazania tętna powyżej 180 są nierealne. Moimi urządzeniami pomiarowymi obecniue są: Edge 800 oraz forerunner 920 XT i jak do tej pory inne czujniki działają z nimi bez zarzutu. Więc nie jest to wina sprzętu zegarów tylko ewidentnie czujników. Oczywiście znam zasady konserwacji, mycia i wymiany baterii pasków napiersiowych oraz mam zainstalowane (zaktualizowane) najnowsze oprogramowanie, więc też nie w tym problem.
Proszę o informację, czy ktoś miał podobne problemy ?. Czy one jednak są tak zawodne ? I czy ktoś wie czy to da się naprawić, tzn czy jest jakiś serwis ? czy winny jest sam czujnik czy pasek ? Czy jedynym sposobem jest utylizacja i kupienie nowego ? Pozdrawiam
doccente
Newbie
 
Posty: 2
Dołączył(a): Śr, 27 wrz 2017 10:47

Powrót do Na sportowo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości