przez tomek_wap » Cz, 18 sty 2018 22:06
Dzisiaj napisałem maila do Huawei, opisując całą sytuację, oczywiście odnosząc się do tego co mi odpisał Garmin Europe, również powołując się na numer sprawy w Garminie.
Na zagranicznych forach sporo ludzi pisze aby chwilowo wyłączyć lokalizację, dane i gps ... u mnie to nie działa.
Jednak znalazłem inne rozwiązanie. Nie wiem czy tymczasowe, nie wiem jakie skutki będą takiego działania.
Odinstalowałem, a raczej przywróciłem do fabrycznej wersji Usług Google Play (Google Play Services).
Zrestartowałem telefon i na razie jest OK.
I parowanie zadziałało bez problemu. Urządzenia są cały czas połączone. Jutro w ciągu dnia zobaczę czy zegarek zrywa połączenie z telefonem, bo taki był początkowy symptom tego całego zamieszania po jakiejś aktualizacji Androida.
Sprawdziłem z telefonem żony, bo ma taki sam:
- wersja Usług Google Play u mnie: 11.5.17
- u żony: 11.9.51
Ja tam programistą nie jestem, ale patrząc na to, ewidentnie wina leży po stronie Androida.
UPDATE: no i jest już kwiatek ... GG się nie uruchomi, bo trzeba zaktualizować Google Play Serwices ... no i kapa. Ciekawe jakie jeszcze aplikacje będą o to krzyczeć.
UPDATE 2: podobnie jest z HBO GO, Network Signal Info - jednak te działają pomimo komunikatu. Tylko GG odmawia posłuszeństwa i nie da się zalogować, i dodatkowo appka SOTA FINDER nie chce się w ogóle uruchomić.
Odnotowałem też, że wszystko jak by wolniej działa, aplikacje, menu itd. Albo mi się zdaje.
UPDATE 3: no niestety nie utrzymuje parowania z zegarkiem. Nie wiem czy to po restarcie fona czy zegarka. Myślałem, że w tle zainstalowało aktualizacje do Google Play Services, ale nie ... zrobiłem FORCE STOP tej usługi/appki i można już było w GC sparować urządzenia, okno na wprowadzenie PINu sie od razu pojawił i jest OK.
Przynajmniej jakieś tymczasowe rozwiązanie.
Tomek
Garmin: Vivoactive HR, Forerunner 310XT, Edge 510