mam podobny problem.
Kupiłem nowy Vivoactive3 - po pierwszej synchronizacji upgradował się firmware na najnowszy.
Niestety zegarek wytrzymuje 2 dni (jeśli używam go na dojazdy do pracy - czyli 4x30min GPS włączony) - bez włączenia funkcji monitorowania - max 3dni.
Mój dotychczasowy vivoactive 2 HR w trybie normalnej aktywności (włączony pomiar pulsu/aktywności codziennej) wytrzymywał nawet do 10dni (spokojnie ponad tydzień),
natomiast w trybie codziennych pomiarów dojazdów do pracy (dziennie przez godzinę GPS włączony) - spokojnie na tydzień pracujący - czyli 5 dni.
Jest to dwa razy dłużej od nowego Vivoactive3 (a to już ponad dwuletni sprzęt).
Jestem trochę zniesmaczony tą baterią (a mogłem dopłacić do fenixa - może byłoby lepiej), ale z vivoactive byłem do tej pory zadowolony.
Czy można wymusić instalację innego firmwaru niż najnowszy? Chciałbym sprawdzić, czy to wina firmware czy może samego zegarka.
Jeśli wina zegarka (baterii), to mam jeszcze 3 tygodnie na zwrot do sklepu.
(jeśli chodzi o terczę zegarka - to używam standardowej garminowskiej (tej najprostszej wbudowanej), reszta aplikacji to te same co miałem na poprzednim modelu, opcje MoveIQ i inne inteligentne wykrywanie ruchu wyłączyłem - zostawiłem włączone jedynie śledzenie aktywności: puls,kroki, schody).