Ostatnio oryginalny akumulator w Edge 705 zaczął mi działać naprawdę kiepsko, trzymał do kilku godzin, a na zimnie potrafił zgasnąć po włączeniu podświetlenia. Serwis Garmina stwierdził, że akumulator jest niewymienny i że proponują mi zakup nowego za jedyne 500 zł. Po pierwsze nie wierzę, że nowego (już raz mi taki dali - "refurbished" z używanym, zajeżdżonym akumulatorem i uszkodzonym jednym gwintem, przez co Edge nie był wodoodporny), po drugie kłamią, że akumulator jest niewymienny. Bardzo chętnie kupiłbym oryginalny, ale skoro nie chcą sprzedać, to zacząłem szukać zamiennika. Wszędzie dziadostwo i chińszczyzna. W końcu kupiłem najtańszy:
http://gustaf.pl/opis/id,2209741/ i stało się to czego można się było spodziewać. Zresztą od początku było słabo, zaledwie 10 h, a po 4 miesiącach już tylko 8 h. Szukam zatem kolejnego i zdam relację. Od dawna bardzo nie podoba mi się polityka Garmina w kwestii wsparcia po sprzedaży i kolejny raz potwierdza się moja opinia.