Witam . 12 miesięcy gwarancji na sprzęt z USA
, ja miałem inną przygodę z moim eTrex legendem HCx. Siedzę sobie w Czechach na górce i patrzę na mojego etrexa (miał ok 3lat) że coś wypływa z pod gumy ( kupiony na allegro jako nowy jeszcze z USA i taka była wersja ), ruszam a cała guma odþływa, czyli i mnie się to trafiło
. Następne dni kombinuję z silikonem akwarystycznym, ale nie do końca mnie to zadowala. Skrobię maila do serwisu garmina o zestaw naprawczy ( nową gumę ), a Pani odpisuje że mi naprawią za darmo
, myślę trzeba wysłać. Wysyłam gpsa bez gumy, czekam trzy tygodnie, a tu lipa. Piszę z zapytaniem jak tam mój sprzęt i dostaje odpowiedź że przesyłka zaginęła
, Pani prosi o numer przesyłki i tym samym się znajduje w serwisie, dostaje zwrotkę że jutro do mych drzwi zapuka kurier, tak też się dzieje, po odpakowaniu przesyłki przeżywam szok, patrzę a tu całkiem nówka sztuka i pismo wymieniono na zasadach gwarancji:D , od tamtej pory postanowiłem że Garmin i tylko Garmin. Byłem bardzo mile zaskoczony tym że tak zostałem obsłużony przez serwis Garmin Polska.
Pzdr. Krzychu