Nuvi mało miejsca na aktualizację mapy

O elektronice i wewnętrznym oprogramowaniu naszych Garminów. Chipsety, anteny zewnętrzne, baterie, karty pamięci, naprawy. Także o nieoficjalnych firmware, przeróbkach sprzętowych i innych rodzajach tuningu.

Moderator: PouchX

Nuvi mało miejsca na aktualizację mapy

Postprzez Dogmen » Cz, 06 mar 2014 18:40

Witam

Chciałem zapytać was o radę co zrobić w sytuacji kiedy moja nawigacja Garmin 3597 LTM krzyczy do mnie że nie może zainstalować ostatniej aktualizacji map 2014.40 gdyż nie ma miejsca.
Dodam ze w urządzeniu fabrycznie była karta sd 4Gb i jest na niej wolne tylko około 300mb, pisałem do Garmin Support a oni napisali żebym wsadził większa kartę np 8GB .
czy nowa aktualizacja nie nadpisuje starych map?
Nie wiem co zrobić, zastanawiałem się czy nie można by ręcznie wykasować plików z karty pamięci i w ten sposób zrobić miejsce, czy można tak zrobić? Pytam bo jestem kompletnie zielony i nie wiem czy to nie zaszkodzi jak usunę te pliki z karty, z drugiej strony jak wsadzę nowa kartę to i tak te pliki znikną więc nie wiem, proszę powiedzcie czy można tak zrobić.
Widziałem gdzieś pisało że można podzielić mapy na dwa mniejsze pliki ale wolałbym zostać tak jak było fabrycznie.

Z góry przepraszam gdy napisałem w złym dziale.
Pozdrawiam
Dogmen
Nowy
 
Posty: 3
Dołączył(a): Cz, 06 mar 2014 18:30
Lokalizacja: UK

Re: Garmin 3597 LTM mało miejsca na aktualizację 2014.40

Postprzez Zachu » Cz, 06 mar 2014 19:40

Zadzwoń do producenta czemu takie badziewie wypuścił?
Poczytaj załącznik. viewtopic.php?f=1&t=8858
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Garmin 3597 LTM mało miejsca na aktualizację 2014.40

Postprzez Dogmen » Cz, 06 mar 2014 19:45

Uważasz że to badziewie? A to mnie zmartwiłeś bo myślałem ze kupuje dobra nawigacje :(