Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
Jako, że jestem zupełnie nowy w temacie proszę o wyrozumiałość. Pytanie myślę mocno podstawowe, ale jakoś nie potrafię znaleźć odpowiedzi. Zainstalowałem na komputerze MapSource'a i wgrałem do niego odpowiednią mapę UMP-pcPL. Liczyłem, że mapa będzie się prezentowała podobnie jak na stronie http://mapa.ump.waw.pl ale tak nie jest. Czy istnieje sposób (ustawienie programu MapSource lub może jakaś inna aplikacja), który umożliwi wizualizację danych z mapy podobnie jak na stronie www? To co chcę zrobić to edycja śladu .gpx w oparciu o szlak turystyczny. Oczywiście wiem, że i teraz MapSource wyświetla wszystkie potrzebne do tego dane, ale robi to w sposób mało dla mnie przyjazny.
Z góry dziękuję za pomoc.
pozdr.,
gordom
Wizualizacja mapy w MapSource'ie vs strona www
Re: Wizualizacja mapy w MapSource'ie vs storna www
1) Tylko UMP wersja topo posiada szlaki
2) Szczegółowość w mapsource na najwyższą. Mapa będzie pokazywać lasy itp. na większych oddaleniach (mało czytelnie, ale widocznie do Twoich zastosowań to potrzebujesz).
3) W katalogu w mapą są różne skórki do wyboru. Sprawdź, która będzie Ci najbardziej odpowiadać.
2) Szczegółowość w mapsource na najwyższą. Mapa będzie pokazywać lasy itp. na większych oddaleniach (mało czytelnie, ale widocznie do Twoich zastosowań to potrzebujesz).
3) W katalogu w mapą są różne skórki do wyboru. Sprawdź, która będzie Ci najbardziej odpowiadać.
[Vista HCx] + 2*[Nuvi 765T] + [Nuvi 1690 w rozsypce] + [UMP + rower]
-
- Radny
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Tak jak na ww to nie będzie. Nie wszystko się tam wyświetla 
Skórkę zainstalowałeś? Widzisz w lesie "choinki"? Kliknij skorka-normal.bat .
Legendy nie ma kiedy dorobić.

Skórkę zainstalowałeś? Widzisz w lesie "choinki"? Kliknij skorka-normal.bat .
Legendy nie ma kiedy dorobić.
-
- Radny
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Pełna również.bombel pisze:1) Tylko UMP wersja topo posiada szlaki
@Zachu