eTrex 10 planowanie szlaku

O seriach 62, Montana, Oregon, eTrex, czy fēnix, a nawet Rino, Dakota, Colorado, czy starej dobrej 60. Także o oprogramowaniu BaseCamp oraz mapach topograficznych i turystycznych (w tym o GPMapie Topo i Garmin Custom Maps) oraz o wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów na szlakach górskich, krajoznawczych i rowerowych, a nawet w przydomowym lesie.

Moderatorzy: Spider, Magnoom, GPS Maniak

eTrex 10 planowanie szlaku

Postprzez dwko » Cz, 07 maja 2015 10:56

Witam serdecznie szanownych kolegów. Jestem bardzo jeszcze zielony i dlatego może lamerskie pytania. Otóż mam gamina eTrex10, wiem że nie ma slotu pamięci nie można wgrywać map itp. ale za to ma dość czuły moduł GPS. Nie jestem za bardzo obeznany w arkanach nawigacji GPS ale interesuje mnie wykorzystanie GPS do nawigacji pieszej w terenie. Na drogie i zaawansowane urządzenia też nie za bardzo mogę wyłożyć kasę. Chciałbym przy pomocy etrexa 10 poruszać się w terenie według punktów poi. Najprościej rzecz ujmując w domu otwieram sobie program z mapą i nanoszę powiedzmy 20 punktów mając przed sobą na komputerze mapę, punkty przenoszę do nawigacji i w terenie idę od punktu 1 do punktu 20. I teraz moje pytania:
1. Jakie oprogramowanie będzie najlepsze do tego celu (aby widzieć GPS i przenosić punkty) według mojej wiedzy jest to BaseMap - jaki program użyć i skąd go pobrać.
2. Drugie pytanie podobne skąd wziąść w miarę dokładne mapy i jakie. Interesuje mnie Pomorze środkowe powiedzmy w promieniu 100 km od Koszalina. Z tego co wiem bezpłatna jest UMP-pcPL. Może są dokładniejsze mapy tego terenu ? Czy muszę wgrywać całą Polskę czy tylko regionami i jak to się pobiera i wgrywa do programu bo czytając forum dużo jest z tym problemów.