Błędy UMP-pcPL - ZREALIZOWANE

Tutaj można dyskutować na temat błędów w UMP-pcPL przed zgłoszeniem ich w oficjalnym systemie Flyspray.

Moderatorzy: frasun, Artur, Alf/red/

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez wodzirej » Śr, 13 maja 2009 8:09

Uzupełnienie UMP Nowy Sącz i Kraków:

UMP Kraków, zajazd przy zakopiance N49 52.835 E19 53.505

UMP Nowy Sącz:
Obiecane przystanki PKP między Nowym Targiem a Zakopanem:
PKP Szaflary N49 26.379 E20 01.046
PKP Szaflary Wieś N49 25.415 E20 01.144
PKP Biały Dunajec N49 22.552 E20 00.441
PKP Poronin N49 20.624 E20 00.217
PKP Sucha Beskidzka (dworzec) jest po drugiej stronie torów i na południowy zachód: N49 44.418 E19 34.837

Stacja paliw Lotos N49 51.198 E19 55.022
Stacja paliw BP N49 33.477 E19 52.795
Korekta nazwy stacji paliw na 'Bliska' N49 36.508 E19 55.691

Zakopane, siedziba TOPR-u N49 17.081 E19 57.873
WiFi na Krupówkach N49 17.610 E19 57.280
Pustelnia Br. Alberta N49 15.843 E19 58.503
Kościół N49 17.536 E19 57.941 jest po drugiej stronie rzeki: N49 17.552 E19 57.962 (NMP Królowej Świata)
64sc, Edge Explore, etrex 10, vivoactiv 3 Music, Nuvicam, Virb XE
Jeśli geografia jest prozą, mapy są ikonografią. Lennart Meri
Avatar użytkownika
wodzirej
Bywalec
 
Posty: 1991
Dołączył(a): N, 18 mar 2007 19:22
Lokalizacja: NYC

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Znery » Pt, 15 maja 2009 20:19

UMP-Klodzko
Na mapie jest POI "Szczyt , 711" (N50.45750 E16.38092) ale w tym miejscu, na wszelkich mapach turystycznych jest "Wielkie Torfowisko Batorowskie" i brak w związku z tym w jego środku szczytu jakiegokolwiek ;-)

Na mapie www też wyskoczył mi w tym rejonie dziwny kwadrat przy skali 1:54K
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/marker.html?zoom=13&lat=50.46204&lon=16.38413&layers=B00T&mlat=50.40836&mlon=16.44653
pozdrawiam Sławek
_ _ _ _ _ _
UMP-pcPL; Nuvi 56LM; GPSMAP64
Znery
Bywalec
 
Posty: 169
Dołączył(a): So, 26 lip 2008 10:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Dater » So, 16 maja 2009 12:49

Witam z Białegostoku 8)
Ostatnio trochę nam się miasto pozmieniało, więc kilka poprawek. Zarejestrowałem sie na Flyspray, ale coś aktywacja mi przyjsć nei może. Dlatego wklejam tutaj. Prosze o wyrozumiałość jesli coś nie tak zrobię.
1. Centrum, Rynek Kościuszki, pozycja ratusza N53 07 56,3, E23 09 32,1
Obrazek
Z ulic Rynek Kościuszki i Suraska w dużej części zrobiono deptaki. Dojazd jest od zachodu do miejsc, które oznaczyłem. Na całej długości "szarych" odcinków sa tylko parkingi. Podobnie od wschodu, koło kościoła Farnego. Ulica Sienkiewicza leci więc prosto z północy na południe, bez możliwości wjazdu w Rynek Kościuszki.
2. Skrzyżowanie ul. Pogodnej, Bema, Dzielnej, pozycja N53 06 55,5 E23 08 09,2
Obrazek
Doszedł tam odcinek ul. Kisiela do samego skrzyżowania, natomiast Dzielna dochodzi z boku do Kisiela.
3. Ślepa ul. Dzielna, pozycja N53 06 47,4 E23 08 05,1
Obrazek
Ulica kończy się małym placykiem do zawracania, dalej są schodki i chodnik dla pieszych na odcinku "różowym". Na wschodzie nie ma też żadnego odcinka drogi, czy chodnika, który zaznaczyłem.
4. Ul. Transportowa od Pogodnej, pozycja skrzyżowania N53 06 48,7 E23 07 47,4
Obrazek
Transportowa leci aż do Łodzińskiego (błąd w nazwie bo jest Ekologiczna). Ekologiczna jest wczesniej, przechodzi w Przyrodniczą i dochodzi do Łodzińskiego. Transportowa to droga wyższej klasy, podobnej do Pogodnej i Żeromskiego, pozostałe to drogi osiedlowe.
5. Przydałoby się pozmieniać trochę skrzyżowanie Pogodnej i Składowej i samą Składową.
Obrazek
6. Tak samo skrzyżowanie Pogodnej z Wiejską N53 07 03,0 E23 08 39,6:
Obrazek
7. Może dodać jeszcze kawałek gruntowej drogi Starosielce od Łodzińskiego N53 06 39,1 E23 06 56,0:
Obrazek

Trochę punktów:
Obrazek

[EDIT] Flyspray - sprawdź swoją pocztę, folder ze spamami. Reszta - zrobiłem co uważałem, na oko, bo nie wkleiłeś swoich śladów. Numery domów - na obrazku są niewyraźne cyfry, w dodatku nie wiem po której stronie ulicy i w którym kierunku. Punkty - też nie przepisywałem współrzędnych z obrazka. Podeślij plik, to będą punkty. Alf/red/
Colorado 300 + GPMapa Topo + UMP-pcPL
Edge 810, soft 2.50
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Dater
 
Posty: 47
Dołączył(a): So, 02 maja 2009 22:51

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Dater » N, 17 maja 2009 8:55

Alf/red podpowiedz mi jak wkleic/podeslać ślad i punkty. Sorki ale na razie jestem jeszcze zielony w te klocki :mrgreen:

Dobra, nieaktualne. Aktywowałem wreszcie konto na Flyspray więc spróbuję wszystkie poprawki tam umieścić.
Colorado 300 + GPMapa Topo + UMP-pcPL
Edge 810, soft 2.50
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Dater
 
Posty: 47
Dołączył(a): So, 02 maja 2009 22:51

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez wilmington19805 » Wt, 19 maja 2009 12:52

witam.
Mała poprawka.
Limanowa- Małopolska N49.69807 E20.42680
Stacja paliwowa, sklep, czynne 24 h nazwa ECCO OIL .
Stacja zaznaczona jako PKS oddalona od nowej 200 metrów i znajdująca się na terenie bazy autobusów, teraz jest przeznaczona dla TIR.
Pozdrawiam.
Nuvi 205 - Oregon 300-GPMapa- UMP-pc PL - Topo PL
wilmington19805
Bywalec
 
Posty: 225
Dołączył(a): Śr, 30 kwi 2008 12:01
Lokalizacja: N49.60000 E20.70000

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez pimo » Pn, 25 maja 2009 9:22

Witam,
Właśnie przeglądam UMP-pcPL przez WWW (http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/ - 15.05.2009 10:20 CET).
W Trójmieście od Estakady Kwaitkowskiego (N54.51441 E18.45652) do zjazdu na ulicę Spacerową (N54.43714 E18.48792) brakuje jednej nitki obwodnicy (w kierunku Gdańska).
Współrzędne odczytałem ze strony http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/.
Nie sprawdziłem czy błąd dotyczy tylko WWW, czy także jest w opublikowanych wersjach mapy.
Niestety nie mam na razie dostępu do odbiornika ani komputera z MapSourcem.
Pozdrawiam
Piotrek
Vista HCx + UMP-pcPL topo + Topo_PL_100
nüvi 205 + UMP-pcPL
pimo
 
Posty: 65
Dołączył(a): Cz, 09 kwi 2009 9:44
Lokalizacja: Gdynia

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Znery » Pn, 25 maja 2009 9:32

Piotrek ma rację, na mapie do urządzenia też nie ma tej nitki do końca
pozdrawiam Sławek
_ _ _ _ _ _
UMP-pcPL; Nuvi 56LM; GPSMAP64
Znery
Bywalec
 
Posty: 169
Dołączył(a): So, 26 lip 2008 10:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez wopozka » Pn, 25 maja 2009 12:40

Znery napisał(a):Piotrek ma rację, na mapie do urządzenia też nie ma tej nitki do końca


Poprawione. Dzięki za informację.
wopozka
Bywalec
 
Posty: 579
Dołączył(a): Cz, 18 paź 2007 9:48

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez wodzirej » Śr, 27 maja 2009 8:04

UMP Nowy Sącz, uzupełnienie:
Wczoraj byłem w schronisku PTTK na Krupowej Hali http://www.krupowa.gory.pl/ N49 37.583 E19 38.689
Punkt widokowy Panorama Tatr N49 37.694 E19 38.811
Parking przy czarnym szlaku N49 36.315 E19 39.803

Korekta: Szczyt Okrąglica jest 570 m na wschód: N49 37.622 E19 39.296
64sc, Edge Explore, etrex 10, vivoactiv 3 Music, Nuvicam, Virb XE
Jeśli geografia jest prozą, mapy są ikonografią. Lennart Meri
Avatar użytkownika
wodzirej
Bywalec
 
Posty: 1991
Dołączył(a): N, 18 mar 2007 19:22
Lokalizacja: NYC

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez wopozka » Cz, 28 maja 2009 23:47

wodzirej napisał(a):Korekta: Szczyt Okrąglica jest 570 m na wschód: N49 37.622 E19 39.296

Dodałem. Dzięki.
wopozka
Bywalec
 
Posty: 579
Dołączył(a): Cz, 18 paź 2007 9:48

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Krzywoj » Cz, 04 cze 2009 23:34

W UMP-Gdańsk, w okolicach Bytowa, znajduje się na mapie duża ilość punktów oznaczających szczyty o wysokości 400, 500, 600 i więcej metrów. Znalazły się tam chyba przez przypadek, bo w północnej Polsce nie ma wzniesienia wyższego niż 329 m, a w okolicach Bytowa najwyższa górka, z tego co wiem, ma tylko 256 m.
Pozdrawiam, Krzysztof
Vista HCX, etrex 30 + UMP-pcPL
Krzywoj
Bywalec
 
Posty: 107
Dołączył(a): Śr, 16 kwi 2008 15:37
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez wodzirej » Wt, 09 cze 2009 14:31

Uzupełnienie UMP Kraków, Puszcza Niepołomicka:
Grobowiec/Pomnik Bohaterom Września: N50 01.243 E20 21.503
Szałas 1: N50 01.243 E20 21.488
Szałas 2: N50 01.662 E20 21.435
64sc, Edge Explore, etrex 10, vivoactiv 3 Music, Nuvicam, Virb XE
Jeśli geografia jest prozą, mapy są ikonografią. Lennart Meri
Avatar użytkownika
wodzirej
Bywalec
 
Posty: 1991
Dołączył(a): N, 18 mar 2007 19:22
Lokalizacja: NYC

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Peter » Śr, 10 cze 2009 9:30

Dzięki, dodane :)
60CSx + VistaCx + NokiaN82 + Nuvi 860 + UMP PcPL + GPMapa2009.3 + CNE 2010.20
Obrazek
Peter
Bywalec
 
Posty: 169
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 10:26
Lokalizacja: Kraków

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez w.p. » Cz, 11 cze 2009 15:28

Odległość drogą asfaltową 835 z Kańczugi [N49 59.015 E22 24.639] do Dynowa [N49 50.033 E22 14.186] wynosi ok. 28 km. Trasa ta, wyznaczona przy pomocy MapSource i UMP-pcPL (aktualizowana 11.06.2009) wiedzie po niemal polnych drogach, w dodatku jest dłuższa i wynosi ponad 40 km. Z czego to może wynikać?
Obrazek
Wojtek Pysz
Maniak nieustannie początkujący, wierny użytkownik urządzenia OREGON-400 i eTrex-20
w.p.
 
Posty: 63
Dołączył(a): Cz, 21 maja 2009 14:17
Lokalizacja: Jarosław

Re: Błędy UMP-pcPL

Postprzez Alf/red/ » Pt, 12 cze 2009 10:58

w.p. napisał(a):wiedzie po niemal polnych drogach, [...] Z czego to może wynikać?

Wydaje nam się, że algorytmy wyznaczania tras nie lubią "niepotrzebnego" przeskakiwania na inny obszar, a potem wracania. A tutaj prawidłowa trasa koło Szklar łapie się na obszar rzeszowski.
I tylko trochę winny jest fakt, że ta wyznaczana według nas jest narysowana jako dobra jakościowo, a Ty sugerujesz ich kiepskość. Owszem, poprosimy o jakąś pomoc gdzie te drogi są prawie polne. Ale nawet gdyby były dobre, to i tak są dłuższe o 1/3, więc taka trasa nie powinna być wybrana.
Alf/red/ + jutrzejsze UMP-pcPL + nüvi 360/CNE2008 + nüvi 765/CNE2010 + Vista HCx.
Obrazek
Avatar użytkownika
Alf/red/
Radny
 
Posty: 1096
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 10:27
Lokalizacja: Szczęśliwice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Błędy UMP-pcPL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość