O nüvifone, seriach 10 i 20, iQue oraz aplikacjach nawigacyjnych Garmin StreetPilot, Mobile XT, Que i Mobile PC. Czyli o nawigacji Garmina w PDA i telefonach (w tym Andriod, iOS, Windows Mobile i Symbian) lub na przenośnych PC. Także o mapach cityXplorer i użytkowaniu GPSów w miejskim buszu.
Moderatorzy: wojtek, sdsyc, Spider
przez Garmin_Instinct » N, 04 lis 2018 17:50
Gdy wchodzę w Aktywność pojawia mi się komunikat "wystąpił błąd" posiadam telefon z adnroidem 9 (Google Pixel)
wcześniej tego nie było nie wiem czym to jest spowodowane może aktualizacja pomoże co jaki czas są aktualizacje?
Ostatnio edytowano Pn, 05 lis 2018 12:29 przez
sdsyc, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tytułu wątku
-
Garmin_Instinct
- Nowy
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): Śr, 31 paź 2018 23:18
Powrót do Na urządzenia mobilne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości