eTrex - punty, trasa, linia nawigacyjna, ekran nestępnego zw

O serii 96 i całej ofercie lotniczej Garmina. O wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów w samolocie (jako pilot lub pasażer), w szybowcu czy na paralotni.

eTrex - punty, trasa, linia nawigacyjna, ekran nestępnego zw

Postprzez BoBi » Wt, 20 sty 2009 17:11

Witam, jestem nowy i zielony w temacie, ale:
Mam wgrane: Mapa Bazowa, Topo , air space (nie transparentne) ,

1. Miałem kiedyś "Ekran następnego zwrotu" teraz przy zmianie tej opcji nie pojawia się ten ekran wcale. (czyli punkt zw. na środku ekranu, a moja pozycja ruchoma) miałem to przy zbliżaniu się do pkt. zwrotnego automatycznie, zaliczony pkt i jedziemy dalej. Jakieś inne ustawienia mogą mieć wpływ na to czy to okno będzie się pojawiało, czy nie ?

2. Linia nawigacyjna ( namiar lub kurs ) lub z menu "Ustawienia map - ślady". Chodzi o to że ta funkcja (kreska przyklejona "ode mnie" do punktu) , a chodzi mi tu głównie o namiar, działa jeśli jadę do 1-punktu, ale jeśli ustawię trasę to punty są połączone ze sobą liniami, ale nie widzę wtedy żadnej lini połączonej ode mnie do konkretnego pkt zwrotnego. generalnie chodzi mi oto co pokazuje kompas ze strzałką, ale chce to widzieć na mapie, w razie jak zbocze gdzieś. - [b] jak zrobić aby "linia namiar" była widoczna (przyklejona) zawsze od mojej pozycji do kolejnego punktu zwrotnego do zaliczenia ?

3. W zapisanych trasach w menu jest opcja "zaliczanie punktów tras" tam ustawione mam na: odległość - 500m - promień, Prawidłowe wskazanie tych 500 m jest gdy pokazana włączona jest mapa: bazowa lub topo lub obie razem, natomiast gdy jest bez żadnej mapy lub air space, okrąg ten jest zmniejszony do powiedzmy 30m promienia - czemu ?