Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.
anu
Początkujący
Posty: 48
Rejestracja: 05 lip 2011, 12:08

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: anu »

Czy ktoś osobiście oddawał urządzenie do serwisu garmina w Warszawie w al. Jerozolimskich? Można tam się dostać z ulicy, czy jedyną opcją jest wysyłka? Jest tam jakaś zbiorowa portiernia dla wszystkich biur, czy coś tylko garmina - w pierwszej opcji, trochę nie wiadomo, czy zostawione urządzenie dotrze do serwisu. Mieszkam blisko, a 25 zł za paczkę ubezpieczoną, można wydać w inny sposób.

Dzwoniłem do serwisu. Można, z tym że składa się w recepcji, a nie w portnierni. Wot, Ewropa.
Awatar użytkownika
tboniasty
Radny
Posty: 1054
Rejestracja: 14 lis 2007, 17:25
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: tboniasty »

Tyle, że i tak chyba trzeba zadzwonić by nadano numer naprawy (SRR-xxxxxx).
OBECNIE - ASFALT: Nuvi 3490LMT, SZLAK: eTrex 30
POPRZEDNIO - eTrex 20, Oregon 650t, Oregon 600, Oregon 300, Nuvi 2445LT, Nuvi 1250T, Montana 600, GPSMAP 62s, Nuvi 3490LMT, eTrex 30, Colorado 300, Nuvi 205T, Oregon 450, Dakota 20, GMXT,Vista HCx
Zachu
Radny
Posty: 6102
Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Zachu »

Nie trzeba mieć numerka. Troszkę się zmieniło i budynek jest w przebudowie. Robią chyba recepcję na dole i Pani przyjmuje.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
anu
Początkujący
Posty: 48
Rejestracja: 05 lip 2011, 12:08

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: anu »

Oczywiście miałem numer srr. Z portiernią przesadziłem - akurat zabrakło mi słowa. Budynek oczywiście ultra nowoczesny, z bardzo efektownym atrium. Samo biuro garmina do odnalezienia z lekką pomocą, bo bryła budynku dość poplątana. Na miejscu miła i bezproblemowa obsługa, łącznie z wydaniem pokwitowania. Natomiast na parterze kończą już obszerny sklep/recepcję.

Trochę zastanawiałem się nad wymianą urzadzenia. Może gratis na dakotę 20, może z dopłatą na 62s. Ale w sumie sam nie byłem zdecydowany, bo zawsze to coś za coś. Ostatecznie zostawiłem bez uwag, na zasadzie, co los da, to przyjmę. Była vista hcx ( oczywiście problem z gumą), jest następca czyli etrex 30, na którego byłem najbardziej nastawiony. Sztuka całkowicie nowa, fabrycznie zapakowana w orginalne opakowanie, nie jest to sztuka odnawiana w opakowaniu zastępczym.

Serwis bardzo rzetelny - choć guma w starych etrexach, to nie jest wcale kosmetyczna sprawa i na dłuższą metę uniemożliwiłaby obsługę teoretycznie sprawnego elektronicznie urządzenia. W sumie wychodzi na to, że będe miał niemal 6 lat gwarancji. Miałem legenda hcx. Tu gumę próbowałem przyklejać sam, ale była to jednak porwizorka. Pod koniec gwarancji wysłałem i zamienili na vistę hcx. Vista to samo, w zasadzie już po kilku dniach było wiadomo, że będzie miała tendencję do odklejania. Obchodziłem się delikatnie, a i szybko odłożyłem, bo jakoś słabo było wyjazdami przez ostatnie lata, więc odklejenie było w zasadzie tylko przy górnym prawym rogu, przy przycisku przełączania ekranów i załączania kompasu. Ale gwarancja mijała, odesłalem. I jest etrex 30. No i to pewnie koniec kontaktów z serwisem, bo gumy brak, a co sprawności elektronicznej, to nigdy nie miałem zastrzeżeń do garmina.
Awatar użytkownika
szy
Bywalec
Posty: 854
Rejestracja: 01 kwie 2009, 22:15
Lokalizacja: Gdańsk

Kontakt do Garmin Polska

Post autor: szy »

Hej,

jak to ostatnio - witam Towarzystwo po przerwie! :)

Próbowałem na telefony znalezione w necie, ale poddałem się: czy mogę więc Was prosić o kontakt z kimś z polskiego Garmina? Nie, nie w sprawach gwarancyjno-naprawczych.

Chętnie jakiś osobowy mejl, a dalej to już sobie poradzę. Na priwa najlepiej. Wstydu nie narobię ;]. Chyba :P

Dzięki, pozdro :]

Szy.
Obrazek
Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce i w Europie
Obserwuj na Facebooku i na Instagramie
Zachu
Radny
Posty: 6102
Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Kontakt do Garmin Polska

Post autor: Zachu »

Do dzwonić się nie możesz na infolinię?
Możesz mejla wysłać nie koniecznie o naprawę.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
MaciekP
Bywalec
Posty: 511
Rejestracja: 06 lip 2007, 19:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kontakt do Garmin Polska

Post autor: MaciekP »

Śle od kilku dni tickety serwisowe do Garmina. Nie można nawet w temacie ustawić Epixa i nie mam potwierdzenia emailowego założenia sprawy. Nikt do mnie nie pisze. Zero reakcji. Garmin pada? Robię to przez stronę Garmina po zalogowaniu sie na niej
Forerunner 935 na codzień, Epix - na szlaku, Oregon 600 - mapnik, GPSMAP 620 -woda, Nuvi 3597 - droga, Edge 1030 bundle - rower, TEMPE. Były 60CS, 60CSx, 276C, Etrex 30, Edge 1000
Awatar użytkownika
Marko
Garniak
Posty: 5700
Rejestracja: 12 wrz 2008, 10:18
Lokalizacja: Skoczów
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

Re: Kontakt do Garmin Polska

Post autor: Marko »

@MaciekP
Cierpliwości.
Fenix 6 PRO, Fenix 5 Plus, Oregon 700, eTrex 30x, Dakota 20, Tempe; rower:TwoNav Cross Plus, Wahoo Elemnt Bolt V1, Wahoo Roam V1
Awatar użytkownika
jatu4
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 17 sie 2009, 11:56

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: jatu4 »

Ode mnie pozytyw dla serwisu Garmina. Od 4 lach mam Oregona 450, jest już po gwarancji. Działa poprawnie ale ostatnio gumowa zaślepka od gniazda USB odkształciła się, zaczęła lekko odstawać i nie zapewniała już szczelności (raz w czasie deszczu Oregon trochę oszalał, pokazywał komunikaty o podłączonych/niepodłączonych akcesoriach których nie posiadałem i nie używałem, okazało się że to od wilgoci).

Telefonicznie zgłosiłem problem i choć nie byłem w stanie podać numeru seryjnego urządzenia (nie miałem go pod ręką) uznali reklamację i obiecali wysłać bezpłatnie nową uszczelkę. Przepraszali, że potrwa to 10 dni ponieważ wysyłają z UK. Wczoraj, w 7 dniu od zgłoszenia dotarła do mnie przesyłka z nową, dobrze spasowaną uszczelką. Tak więc jeśli macie podobny problem z Oregonami x50 to dzwońcie.

A teraz mały minus dla infolinii. Okazuje się, że nie ze wszystkich telefonów można się do nich dodzwonić (na 0 800..). Ja dzwoniłem z tel Virgin Mobile i było bez problemu, kolega próbował z T-mobile i był komunikat, że nie ma takiego numeru. Myślałem, że to problem tylko jego telefonu i spróbowałem jeszcze z sieci Orange i też nie dało się dodzwonić. Być może jest to kwestia blokowania połączeń na numery bezpłatne, w każdym razie można się zdziwić.
W terenie: Garmin Oregon 450
W mieście: Locus
Zachu
Radny
Posty: 6102
Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Zachu »

Nie wpadliście że operator domyślnie może blokować 0 800 żeby do wróżek nie dzwonić? To się włącza jak roaming. Najlepiej to ze stacjonarnego bo za darmo.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Awatar użytkownika
jatu4
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 17 sie 2009, 11:56

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: jatu4 »

wpadliście, nawet napisaliście: "Być może jest to kwestia blokowania połączeń na numery bezpłatne, w każdym razie można się zdziwić" :D
W terenie: Garmin Oregon 450
W mieście: Locus
regii.kr
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 cze 2015, 08:26

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: regii.kr »

ja z serwisem firmy Garmin miałem zawsze bezproblemowo załatwiony temat.
Dzwoniłem na infolinię z komórki sieć T-Mobile też bezpłatnie :) serwis 4 razy pierwsze zlecenie Fenix bateria padła po 3 miesiącach wymiana na nowy został sprzedany kupiłem tactixa działał 16 miesięcy bezproblemowo, do czasu jak coś się z nim podziało i jak dochodził do 20% baterii to samoczynnie się restartował,wymiana wszystko było załatwiane w ciągu dwóch tygodni nie dłużej raczej krócej , trzecia naprawa dotyk Nuvi 30 dotyk przestał reagować naprawa, czwarta usługa kamera Virb elite nie ładowała baterii do końca została wysłana nowa z UK doszła ups w ciągu 8 dni.
Dlatego ja jestem wierny firmie Garmin oby działali tak dalej,teraz posiadam już trochę urządzeń tej firmy Nuvi30/Epix/Virb Elite x2/ i zbieram na nowe :) nuvicam .
gorąco polecam Garmina jak i jego serwis fotka z garmin express żeby nie było że podstawiony :) Pozdrawiam.
Obrazek
Marcin
Fenix 3HR/oregon650t/Dashcam 35/nuvi2455/virb ultra30/
było Epix/Fenix/tactix/Edge Touring Plus/virb elite/nuvi30
Awatar użytkownika
tboniasty
Radny
Posty: 1054
Rejestracja: 14 lis 2007, 17:25
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: tboniasty »

Czy zdarzyło się Wam, że urządzenie zniknęło z konta myGarmin po wysyłce do serwisu? Dotychczas jak coś reklamowałem to tylko zmieniał się serial number, a teraz mi wcięło jedne urządzenie... Hmmm...
OBECNIE - ASFALT: Nuvi 3490LMT, SZLAK: eTrex 30
POPRZEDNIO - eTrex 20, Oregon 650t, Oregon 600, Oregon 300, Nuvi 2445LT, Nuvi 1250T, Montana 600, GPSMAP 62s, Nuvi 3490LMT, eTrex 30, Colorado 300, Nuvi 205T, Oregon 450, Dakota 20, GMXT,Vista HCx
Zachu
Radny
Posty: 6102
Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Zachu »

Tak to się odbywa. Możesz tego nie zauważyć ale to nie numer się zmienia tylko trzeba jedne usunąć z konta by dodać kolejne.
Czasem miałem przypisane już nowe a nie miałem go fizycznie.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Wojtek Greczka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2015, 19:18

Gwarancja w Garminie 800

Post autor: Wojtek Greczka »

Witam

Może mi ktoś powiedzieć ile trwa cały proces gwarancyjny od oddania Garmina do serwisu do jego powrotu do mnie ??
Bo mam problem z przedstawicielem co mi załatwiał Garmin 800. Oddałem mu licznik z pulsometrem bo mi dziwnie puls pokazywał np. podjazd z 15% i mi pokazuje puls 80 albo po płaskim 250.
Podobno to była wina softu i trzeba było wymienić na nowy.
I moje pytanie ile to może trwać bo już na prawdę bardzo długo czekam na niego :( I czy jakoś mogę zmusić przedstawiciela do szybkiego odesłania mi Garmina ?

Pozdrawiam Wojtek
ODPOWIEDZ