sieluzyc napisał(a):Mimo wszystko będę upierdliwy Poniżej ja do Garmina:
Twój odbiornik przestał być produkowany, 2008-08-07 Nüvi 360, 370, 600, 650, 660, 670 Discontinued.
Dalej się będziesz pytał dlaczego zaprzestano rozwoju Poloneza?
sieluzyc napisał(a):Mimo wszystko będę upierdliwy Poniżej ja do Garmina:
Zachu napisał(a):Równie dobrze możesz napisać do producenta telewizora że w dziesięcioletnim odbiorniku nie przewidział odbioru sygnału cyfrowego.
Zetor napisał(a):Angaż w walkę z gigantem, no cóż, szanse na wygrana prawie żadne
Mariusz65 napisał(a): nie należy ... być rzecznikiem Garmina
Mariusz65 napisał(a):Sam bezskutecznie walczę z Garminem o kilka spraw, które o wiele bardziej psuja mi nerwy
Support musi żyć ze statystyk, a nasze doświadczenia wskazują, że nie mamy szans.Mariusz65 napisał(a):Nawet bardzo miła obsługa supportu Garmina mówi wprost, że prawdopodobieństwo naprawy jakiegoś problemu jest wprost proporcjonalne do ilości zgłoszeń, a jak coś przeszkadza jednej osobie to nawet się tego nie sprawdza
GPS Maniak napisał(a):Wiem, że wiele moich wypowiedzi jest tak właśnie postrzeganych
beetle-m napisał(a):Twoja i moja opinia…
Mariusz65 napisał(a):Może właśnie dlatego Garmin nie naprawia bugów w oprogramowaniu, bo każdy macha na to ręką i mówi: Przecież taka wielka firma nie będzie się liczyć z głosem pojedynczego szarego klienta.
Tym czasem, gdyby ta firma została zasypana tysiącami maili od niezadowolonych klientów to bugi chcąc nie chcąc musiałaby naprawić
Cała sytuacja to czysty Bareja. "Cham się uprze i mu daj"
Mariusz65 napisał(a):Tym czasem, gdyby ta firma została zasypana tysiącami maili od niezadowolonych klientów ...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości