saper napisał(a):Ja tam się nie znam, dla mnie nie wskazuje położenia to jest niesprawny.
GPS ma mnie poprowadzić z punktu A do B, jeśli tego nie robi to jest zepsuty.
Drogi kolego do końca to tak nie jest jak byśmy chcieli.... można posłużyć się przykładem zwykłego odbiornika radiowego...
Jeśli kupisz sobie radio do samochodu, a okaże się, że z jakiegoś powodu wszystkie stacje radiowe w Twoim rejonie przestaną nadawać program (audycję, muzykę lub cokolwiek), to nikt ci pieniędzy za radioodbiornik nie zwróci - mimo, że nie słychać w nim nic, prócz szumu - a miało przecież grać !!! prawda?
- to są dwie osobne sprawy - kupujesz odbiornik, który jest sprawny, a że nie działa bo nikt nie nadaje - to już inna para butów niestety
Dodatkowo: jak kupowałem antenę gps nokii - tam w instukcji było wyraźne zastrzeżenie, że rząd USA oficjalnie zastrzega sobie możliwość wyłączenia systemu GPS w dowolnym momencie - jest on udostępniony nieodpłatnie, więc mogą to zrobić kiedy zechcą -jesteśmy zdani na łaskę i niełaskę, a już na pewno nie możemy rościć sobie pretensji... możemy tylko pięknie dziękować, że przez tyle a tyle lat korzystaliśmy z tego dobrodziejstwa
Nokia podkreśla że urządzenie które sprzedaje korzysta z systemu GPS, ale również nie może odpowiadać za jego wyłączenie (co jest jakby logiczne)...
tak więc reklamacja będzie nieuzasadniona... raczej
irko napisał(a):saper napisał(a):GPS ma mnie poprowadzić z punktu A do B, jeśli tego nie robi to jest zepsuty.
A nie wiem czy jakiejś klauzuli w gwarancji nie ma, że producent nie odpowiada za działania innych firm czy podmiotów.
A Garmin nie jest właścicielem satelitów. Urządzenie będzie sprawne.To tak jakbyś reklamował telewizor że jest zepsuty bo przestali nadawać sygnał...
Tej wypowiedzi kolegi 'Irko' nie zauważyłem - więc przepraszam za dublowanie przykładów... -radio czy telewizor na jedno wychodzi...
podkreślam zatem, że klauzula jest - i każdy producent urządzenia z niej korzysta...