Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez beetle-m » Wt, 07 cze 2011 8:20

Nie lepiej korzystać z sugerowanego konta:
Kod: Zaznacz cały
poland.support@garmin.com
?
Na konto techsupp nie pisałem już ponad dwa lata.
Pozdrawiam, mariuszD
Już bez Garmina na pokładzie. Kiedyś: nüvi 3490LMT // 3790T // 765T // 760 // 250W
Teraz: Xiaomi 12 (z Google Maps i Android Auto)
Avatar użytkownika
beetle-m
Garniak
 
Posty: 6723
Dołączył(a): Cz, 11 paź 2007 7:17
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Mariusz65 » Wt, 07 cze 2011 8:24

Spróbuję! Ja pisałem i poczta dochodziła (teraz też dochodzi bo mam potwierdzenia) ale bez odpowiedzi.
A może dla Polski jest za mało konsultantów? Na rozmowę tel. czeka się 40 minut!
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar
Avatar użytkownika
Mariusz65
Radny
 
Posty: 4637
Dołączył(a): Cz, 20 sie 2009 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez asandrzej » Wt, 07 cze 2011 8:41

W takich przypadkach proponuję, takie rozwiązanie: wysłać mail, odczekać dwa trzy dni i napisać następny mail z odwołaniem się do poprzedniego,
odczekać i napisać następny odwołujący się do dwóch poprzednich.
Przypuszczam, że na tyle mail, jakie otrzymuje suport Garmin wiele jest pisanych przez użytkowników pod presją chwil,
po napisaniu maila zapominają o tym, że cokolwiek wysłali nawet nie czekają na odpowiedź,
to może wykorzystywać suport odkładają takie maile ad acta, jako mało ważne dla użytkownika.

Pozdrawiam
" Jak to nie zachwyca Galkiewicza, jeśli tysiąc razy tłumaczyłem Galkiewiczowi, że go zachwyca,"
z mapami i GPS-em jest podobnie.
cytat: Witold Gombrowicz
Palmtop-aplikacja Garmin Que
asandrzej
Garniak
 
Posty: 6094
Dołączył(a): Śr, 13 lut 2008 20:24

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez beetle-m » Wt, 07 cze 2011 9:09

asandrzej napisał(a):Przypuszczam, że na tyle mail, jakie otrzymuje suport Garmin wiele jest pisanych przez użytkowników pod presją chwil, po napisaniu maila zapominają o tym, że cokolwiek wysłali nawet nie czekają na odpowiedź,
to może wykorzystywać suport odkładają takie maile ad acta, jako mało ważne dla użytkownika.
Wszystkie moje maile wysłane na Poland.Support otrzymały numer sprawy KMM... i nie zdarzyło mi się NIGDY by nawet błahy temat został bez odpowiedzi:
"Dziękujemy za skontaktowanie się z Garmin Europe" :wink:
Nie mam żadnych uwag do działania komunikacji z teamem w Southampton (trzy miłe osoby).

Może jest jakiś chwilowy kłopot z systemem, który nad tym panuje.
Pozdrawiam, mariuszD
Już bez Garmina na pokładzie. Kiedyś: nüvi 3490LMT // 3790T // 765T // 760 // 250W
Teraz: Xiaomi 12 (z Google Maps i Android Auto)
Avatar użytkownika
beetle-m
Garniak
 
Posty: 6723
Dołączył(a): Cz, 11 paź 2007 7:17
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez asandrzej » Wt, 07 cze 2011 9:22

Kiedyś tak właśnie miałem, nie było odpowiedzi około tygodnia, napisałem drugi mail

W związku z nieotrzymaniem odpowiedzi na moje pytanie dotyczące….. opisane w mailu z dnia ….

Odpowiedź otrzymałem w ciągu dwóch godzin, mogłem być zaliczony do tych użytkowników,
którzy napisali maila pod wpływem emocji chwil, bo rzadko zwracam się do suport-u.

andrzej
" Jak to nie zachwyca Galkiewicza, jeśli tysiąc razy tłumaczyłem Galkiewiczowi, że go zachwyca,"
z mapami i GPS-em jest podobnie.
cytat: Witold Gombrowicz
Palmtop-aplikacja Garmin Que
asandrzej
Garniak
 
Posty: 6094
Dołączył(a): Śr, 13 lut 2008 20:24

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Mariusz65 » Wt, 07 cze 2011 9:56

beetle-m napisał(a):... z teamem w Southampton (trzy miłe osoby).

Może po prostu trzy osoby to już zbyt mało… W końcu w Polce rynek Garmina też się mino wszystko (czyli mimo narzekań na mapy, bugi oprogramowania, niedziałające funkcje itp.) rozrasta i użytkowników przybywa. Po czasie oczekiwania na połączenie tel. widać, że jest problem, a widzę, że nie tylko ja tyle czekam:
daniel4g napisał(a):Kiedy mi sie to udało (po ponad 40 minutach wiszenia na słuchawce)…
:arrow: viewtopic.php?p=124364#p124364
Maj i czerwic to chyba jeszcze nie jest szczyt sezonu urlopowego.

Jeśli w nowym FW pojawiają się nowe bezsensowne błędy i nie ma sposobu aby informacja zwrotna na ten temat dotarła od użytkownika do programisty, lub ma to trwać miesiącami, to coś jest mimo wszystko nie tak!
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar
Avatar użytkownika
Mariusz65
Radny
 
Posty: 4637
Dołączył(a): Cz, 20 sie 2009 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez bibi » Pn, 13 cze 2011 21:21

A mnie dzisiaj serwis Garmina zaskoczył. Wysłałem GPSMAP62S z usterką - wyłączał się po około 2 godzinach pracy.
Dzisiaj zgodnie z oczekiwaniami kurier przywiózł sprzęt po wymianie.
I teraz zamiast 62S mam 62ST - chyba Garmin nie miał mojego modelu na magazynie :)

Mam trzeci rok gwarancji w Azymuci i zastanawiam się jak to teraz wygląda skoro zmienił się nie tylko numer seryjny odbiornika ale też jego model.
Pozdrawiam
GPSMap62ST + GMapa Topo 2009 + UMP, Nuvi 1200T + CNE + UMP
www.storat.pl
bibi
Początkujący
 
Posty: 58
Dołączył(a): Cz, 08 lip 2010 16:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Azymut » Pn, 13 cze 2011 22:01

Jeśli serwis wymienił odbiornik na inne urządzenie i jest na to stosowny dokument to gwarancja przenosi się na to wymienione urządzenie.
Azymut
Bywalec
 
Posty: 347
Dołączył(a): Pt, 09 lis 2007 1:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez mbaszyns » Wt, 28 cze 2011 7:43

kupiłem w piątek, półtora tygodnia temu w promocji w Realu Garmina Nuvi 1350. Wieczorem, po przejściu urządzenia w tryb nocny okazało się, że na ekranie jest czerwony hotpiksel w centralnej części ekranu, akurat tuż obok wskaźnika położenia samochodu. O ile w trybie dziennym (jasne tło) nie było go wcale widać, to w trybie nocnym okazał się być niezwykle irytujący i odwracający uwagę. Wysłałem więc zapytanie e-mailem do supportu Garmina (noc z piątku na sobotę, a pracują tylko w dni robocze) czy (i ile) dopuszczają badpikseli ekranu. Odpowiedź była w poniedziałek rano, że Garmin dopuszcza do 3 uszkodzonych pikseli obrazu, ale że rozumieją moją irytację i odbiornik wymienią. Odbiornik wysłany we wtorek dotarł do nich w środę i jeszcze tego samego dnia kurierem wysłali do mnie inny.
Natomiast na zapytanie o wymianę podniszczonej obudowy w 60CSX zaproponowano mi tylko i wyłącznie wymianę na nowy za drobne 775,15zł (z gwarancją 24 miesiące)
Michał
GPS II+, 60CSx, Colorado 300, Nuvi1350T + LA/JCV, PL To po, Motorola Defy+ Android 4.4.4 (CM11), Lenovo Yoga 8, Locus, OSMAnd
mbaszyns
Bywalec
 
Posty: 144
Dołączył(a): Cz, 31 maja 2007 16:52
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Alf/red/ » Pn, 01 sie 2011 12:46

Vista spadła z kierownicy. No śrubka się rozkręciła, i spadło. Zdarza się - ślady obijania było widać niejedne. Ale tym razem padł moduł odbioru sygnału GPS.
Zadzwoniłem, pani Małgorzata mnie namówiła na master reset, ale numerek serwisowy przydzieliła tak czy owak. Reset nie pomógł.
Pojechałem w Aleje, blisko mam. Od ręki dostałem nówkę sztukę refurbiszowaną, plus plecki plus sznureczek. Dziękuję!
Alf/red/ + jutrzejsze UMP-pcPL + nüvi 360/CNE2008 + nüvi 765/CNE2010 + Vista HCx.
Obrazek
Avatar użytkownika
Alf/red/
Radny
 
Posty: 1096
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 10:27
Lokalizacja: Szczęśliwice

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez cichy70 » So, 27 sie 2011 10:07

mój 310 XT był kupowany w Anglii, jestem niecierpliwy i chciałem mieć zaraz po premierze.
Po miesiącu, dwóch od zakupu wytarła się trochę guma na przyciskach, nie przeszkadzało mi to w niczym.
Po ponad półtora roku od zakupu, zadzwoniłem do garmina jak to jest z tymi przyciskami, okazało się, że mimo iż na sprzęt kupiony w GB jest tylko rok gwarancji, u mnie było ponad półtora roku po zakupie, zegarek został wymieniony na nowy bez najmniejszych problemów, również opaska HR z którą miałem kłopoty została wymieniona na nową, z tym, że starej nawet nie kazali mi odsyłać.
czegóż chcieć więcej ?
pozdrawiam garmina :)
Edge 800 HR CAD /TOPO 2011/BirdsEye/ fw 2.40 / Forerunner 310XT fw 4.20
http://d76.pl
cichy70
Początkujący
 
Posty: 51
Dołączył(a): N, 26 paź 2008 13:27

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Alf/red/ » Śr, 19 paź 2011 13:19

Mam (miałem?) probem - na jednym końcu Vista HCx, na drugim uchwyt rowerowy. Pośrodku dynksik, czyli taki języczek wkręcany w plecki odbiornika, i wkładany w sanki uchwytu. Złamał się. Musiałem wiązać na sztywno sznurkiem, żeby odbiornik nie wypadał na byle kamieniu.
Poszedłem do Azymuta. Sprzedawca rozłożył ręce, i oferował najwyżej plecki do starych modeli, które nie pasują i mają dynksik na stałe połączony z pleckami.
No to zadzwoniłem do serwisu. "Oooo, panie, tego w całej Polsce się nie dostanie. Mogę wysłać pocztą". Podałem adres, mam czekać ze dwa tygodnie.

[EDIT] Czekałem chyba tydzień i jeden dzień. Koperta bąbelkowa,w niej strunówka, w niej dynksik. Gra i bucy i się nie telepie! Ale ze sznureczka do wiązania nie zrezygnowałem, póki co...
Alf/red/ + jutrzejsze UMP-pcPL + nüvi 360/CNE2008 + nüvi 765/CNE2010 + Vista HCx.
Obrazek
Avatar użytkownika
Alf/red/
Radny
 
Posty: 1096
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 10:27
Lokalizacja: Szczęśliwice

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez ndmystko » Śr, 19 paź 2011 20:49

Alf/red/ napisał(a):No to zadzwoniłem do serwisu. "Oooo, panie, tego w całej Polsce się nie dostanie. Mogę wysłać pocztą". Podałem adres, mam czekać ze dwa tygodnie.

O jaka dobra wiadomość! Mam Legenda HCx w nowiutkiej obudowie czyli refurbished po wymianie egzemplarza z odklejającą się gumą. I tylko ten dynksik nadłamany do połowy, wzmocniony jedną kropelką i podparty połówką tulejki odciętej z gumowego węża. Więc jest szansa na nowy dinksik :D
eTrex 30 + OSMapa + *.jnx
Moto G3 + Naviexpert + Locus Pro
Holux RCV-3000
Garmin vívofit
ndmystko
Bywalec
 
Posty: 202
Dołączył(a): N, 16 maja 2010 13:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez PouchX » Pn, 07 lis 2011 8:15

Alf/red/ napisał(a): Pośrodku dynksik, czyli taki języczek wkręcany w plecki odbiornika, i wkładany w sanki uchwytu.

Możesz zrobić fotkę o co dokładnie chodzi. Może mam coś takiego w sowich rupieciach.
Avatar użytkownika
PouchX
Radny
 
Posty: 4537
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 8:22
Lokalizacja: Poznań

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Mariusz65 » So, 26 lis 2011 16:11

Support Pomocy Technicznej Garmin prosi klientów o ocenę i wypełnienie ankiety:
:arrow: http://www.surveymonkey.com/s/polishsupportsurvey
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar
Avatar użytkownika
Mariusz65
Radny
 
Posty: 4637
Dołączył(a): Cz, 20 sie 2009 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do HydePark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości