Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Maciek111 » Pt, 05 paź 2012 23:38

Widać ,że firma tak wielka że 1-m człowiekiem stoi. A On się mota. Sam pisze a reszta Świata testuje. Byłby z nami to byśmy ( Byście ) testowali wersje alfa. Znam paru chłopców co dla zabawy są testerami fonów z androidem. Mówią o nich ,że Polaki cuda z softów wyciskają.A i kasę z tego mają nie złą.
Maciek111
Początkujący
 
Posty: 35
Dołączył(a): Cz, 07 lip 2011 8:14

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Mariusz65 » So, 06 paź 2012 11:18

Gdyby mieli jakiegoś analityka, który śledziłby to forum, to nie potrzebowaliby betatesterów. Wiedzieliby o każdym bugu i wystarczyłaby ekipa programistów, której chciałoby się to naprawiać.
Jeśli tam jest jeden człowiek do wszystkich odbiorników outdoorowych, to nigdy nie będzie dobrze. Taka firma powinna mieć osobny, kilkuosobowy zespół do każdego modelu odbiornika.

Ja zgłaszając jakiś błąd Dakoty często dawałem linki do wątków na forum, gdzie błąd był dokładnie opisany i gdzie potwierdzały go inne osoby. Jednak z późniejszej korespondencji często wynikało, że nikt tu nie zajrzał i nadal twierdzono, że błąd jest tylko w moim odbiorniku, pomimo że na forum kilku ludzi go potwierdziło. Musiałem napisać jeszcze 10 maili żeby to coś dało :mrgreen:
Inna sprawa, że jest fatalnie gdy po zgłoszeniu błędu, na każdego maila odpisuje inna osoba, która nie przeczytała historii korespondencji i wszystko trzeba zaczynać tłumaczyć od nowa. To jest cholernie frustrujące!
Ostatnio miałem to szczęście, że korespondowałem z jednym serwisantem, który podał mi swojego maila. Miałem nadzieję, że tym razem przyniesie to jakiś efekt, ale niestety... :(

Jestem Garminem coraz bardziej rozczarowany. Na cholerę mi odbiornik z altimetrem skoro nie mogę korzystać z wykresu wysokości, po jakiego grzyba wyprodukowali eTrexa 30 z kompasem skoro kompas nie działa i nikt nie ma zamiaru tego naprawić :?: Bo nie czarujmy się, to jest bardzo poważny błąd, który powinien mieć priorytet.

Stworzyli system supportu gdzie masa pracowników odpisuje użytkownikom, że jest OK – "to tylko u pana nie działa" i nie przekazują sprawy dalej do programistów. Support jest "ścianą", która ma oddzielić klientów od programistów (nie wolno im dalej przekazać problemu, którego sami nie potwierdzą a widzę, że bardzo często nie potrafią tego zrobić). Programistów jest z kolei za mało (?) i nie mają świadomości wielu błędów (?) są nieudolni (?) za dużo się od nich wymaga i nie nadążają z robotą (?) nie maja czasu na testy (?) no bo skoro niedawno wyszło do Dakoty oprogramowanie (FW 5.30), które uwalało odbiorniki bezpośrednio po aktualizacji to nie wiem czy to jest śmieszne czy smutne…?

To tyle gorzkich żali i naprawdę bardzo bym chciał żeby ktoś z Garmina to przeczytał!
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar
Avatar użytkownika
Mariusz65
Radny
 
Posty: 4637
Dołączył(a): Cz, 20 sie 2009 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Wojtek Szydlowski » So, 06 paź 2012 16:56

Ten temat to ja bym wrzucił jako przyklejony do działu Hardware i Firmware - miałem już wiele Garminów i zauważam coraz szybszą degradację jakości i reputacji nowych odbiorników.
Niech nowi, którzy zastanawiają się nad platformą, mają gotowca.
Inna rzecz, że w turystyce wybór GPS nie powala...

Paradoksalnie, to "szkoda", że nowe modele mają możliwości, które nie pozwalają spokojnie wrócić do starych, sprawdzonych modeli, bo jednak czasem brak mi tej pełnej stabilności i bardzo dobrego firmware 60Csx.
Nigdy się na tym odbiorniku nie zawiodłem, a na posiadanych obecnie - nie raz.

Również mam etrexa z tym nieszczęsnym kompasem, na razie nie reklamuję, czekam, bo to mój odbiornik nr 2.
Astro - odpukać - działa na razie nieźle. ale tam też przydałoby się kilka rozwiązań znanych chociażby z 62ST, który użytkowałem.
Nie mówiąc o kłopotach z wyświetlaniem śladu psa, ale pewnie mało kogo obchodzą tu takie dywagacje - to jednak niszowa zabawka.

Miałem sobie kupić tego fenixa, ale jak na spokojnie zastanowiłem się nad ceną (1700 zł) i tym, ze nie oferują nam nawet języka polskiego w tej cenie (!!!), co jest już kompletnym lekceważeniem polskiego nabywcy - mam ich gdzieś.
Zaczekam na polski język i cenę na poziomie max 1000zł, wtedy może nawrócę się na zegarek Garmina.

Niepokoi mnie obecny kierunek, identyczny jak w większości sprzętu elektronicznego: marketing ma więcej do powiedzenia od inżyniera czy technologa.
I tak to się później kończy.
Brakuje tylko jeszcze, żeby nowe odbiorniki / firmwary przestały wspierać własne mapy, wtedy już krzyżyk na drogę.
GPSMap67 + Forerunner 965 + Edge 1030 Plus
Wojtek Szydlowski
Garniak
 
Posty: 1114
Dołączył(a): N, 18 mar 2007 23:18

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Freud » Pt, 16 lis 2012 18:42

Nie wiem gdzie opisać moje bardzo pozytywne doświadczenie z serwisem Garmina więc piszę tutaj.
Muszę przyznać, że serwis działa świetnie. Jeszcze nie spotkałem się z tak szybkimi odpowiedziami.
Po prostu wysłałem urządzenie na gwarancji do Garmina i od ręki je wymienili.
Odpowiadają na zapytania bardzo szybko.

Wspomnę, że wcześniej wysłałem urządzenie poprzez sklep, w który je kupiłem: tam mi je odesłali z nową klapką co nie rozwiązało problemu.
Opis problemu był dość klarowny i wskazywał jednoznacznie, że wymiana klapki nie pomoże. W Garminie za to się nie patyczkowali.

Czy Garmin zawsze tak działa i raczej nie ma problemów z reklamacjami?
Odbiornik: Garmin GPSMAP 62st
Avatar użytkownika
Freud
Bywalec
 
Posty: 135
Dołączył(a): Pt, 16 gru 2011 19:27
Lokalizacja: Zielona Góra / Łódź

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez teleimpact » Cz, 20 gru 2012 19:44

Freud: Mam pytanie, ile czekałeś na paczkę z nowym odbiornikiem i co psuło się w starym?
Dostałeś jakieś mailowe powiadomienia, że naprawiono/wymieniono sprzęt?
Avatar użytkownika
teleimpact
Początkujący
 
Posty: 42
Dołączył(a): So, 12 maja 2012 20:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Freud » Pt, 21 gru 2012 23:21

Wszystko zamknęło się mniej więcej w 7-8 dniach.
W starym klips od klapki za lekko się zatrzaskiwał co powodowało, że jak miałem odbiornik w uchwycie rowerowym to klapka zostawała w uchwycie a odbiornik odpinał się w losowo wybranych kierunku. Wypinał się. Klips sam się odkręcał przy wstrząsach.
Telefonicznie zgłosiłem reklamację - wysłałem. Z góry widziałem, że odeślą nówkę, bo już po samej rozmowie konsultant poinformował mnie o tym.

Otrzymałem powiadomienie, że przesyłka jest wysłana. Jak miałem wątpliwości to do nich pisałem i zawsze w ciągu 1 dnia otrzymywałem odpowiedź.

Wszystko poszło bez najmniejszych problemów.
Stary odbiornik miał obtarcia spowodowane upadkiem na asfalt, krawężnik w trakcie jazdy rowerek.
Odbiornik: Garmin GPSMAP 62st
Avatar użytkownika
Freud
Bywalec
 
Posty: 135
Dołączył(a): Pt, 16 gru 2011 19:27
Lokalizacja: Zielona Góra / Łódź

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez łokitoki » So, 22 gru 2012 13:04

Cześć, to i ja dodam opinie o serwisie Garmina.
Moja Dakota 10, nagle przestała łapać sygnał GPS. No co prawda łapała ale wystarczyło zasłonić odbiornik ręką i cały sygnał choć i tak słaby, leciał do zera.
Zgłosiłem poprzez infolinię problem z odbiorem zasięgu (wcześniej robiony Hard reset, oraz aktualizacja oprogramowania). Miła Pani podała mi adres pod jaki mam wysłać urządzenie (bez pudełka i akcesoriów). Wysłałem go dopiero po tygodniu na Al.Jerozolimskie w W-W.
Do pudełka zastępczego wrzuciłem karteczkę gdzie dokładnie opisałem problem oraz porównanie sygnału z druga Dakotą kolegi, którą miałem na kilka dni.
Urządzenie dotarło do Garmina w Środę, dziś (Sobota) zjawił się ku mojemu zaskoczeniu kurier, po odpakowaniu paczki moim oczom ukazał się nowy sprzęt, z pudełkiem, sznureczkiem i instrukcją.
Nie wnikam czy to sprzęt tzw. Refurbished bo chyba nie da się tego sprawdzić :wink:

EDIT: Sprzęt to na 100% Refurbished, po pierwsze zauważyłem wypalony piksel na ekranie, źle jest też spasowana obudowa.
Oj nie ładnie :/ Jak myślicie, reklamować wypalonego pikselka?
łokitoki
Nowy
 
Posty: 2
Dołączył(a): So, 22 gru 2012 12:54

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez DarekH » Cz, 21 mar 2013 12:57

Czy ktoś ostatnio dzwonił pod numer supportu 800 441 24 54 , nie mogę sie dodzwonic , numer nie istnieje, myślałem , że mam blokade na 800 ale w salonie telefonów też sie nie mogli dodzwonić z innych aparatów też ??
DarekH
Bywalec
 
Posty: 195
Dołączył(a): Pn, 07 maja 2012 23:14
Lokalizacja: Gliwice

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Zachu » Cz, 21 mar 2013 13:14

Dwa zera na początku.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez DarekH » Cz, 21 mar 2013 13:51

Dzięki :D Nawet w salonie sie nie dodzwonili :( , a teraz się udało.
DarekH
Bywalec
 
Posty: 195
Dołączył(a): Pn, 07 maja 2012 23:14
Lokalizacja: Gliwice

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez DarekH » Pn, 13 maja 2013 12:30

Dwa miesiące temu bez problemu , wymiana na nowy
DarekH
Bywalec
 
Posty: 195
Dołączył(a): Pn, 07 maja 2012 23:14
Lokalizacja: Gliwice

Pytanie o gwarancje gdy sklep już nie istnieje.

Postprzez LuckNice » Pt, 27 wrz 2013 13:30

Nie wiem czy to dobry dział ale bardziej odpowiedniego nie znalazłem.
Jeśli jednak moderator uzna inny działa za bardziej odpowiedni to proszę o przeniesienie :).


Witajcie.
Potrzebuję pomocy tudzież porady.
Zepsuł mi się czujnik kadencji/prędkości garmina gsc-10, który objęty jest jeszcze gwarancją (kupiony w styczniu tego roku).
Niestety sklep, w którym go kupiłem już nie działa :?
Jak mogę zareklamować owy czujnik? Czy mogę bezpośrednio u jakiegoś polskiego dealera/przedstawiciela/dystrybutora?
Szukałem informacji na stronie garmina i znalazłem nawet jakiś formularz ale w polach obowiązkowych nie ma mojego czujnika.
Proszę poradźcie co robić.
Może ktoś miał podobny problem?

Pozdr.
LuckNice
LuckNice
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt, 27 wrz 2013 13:23

Re: Pytanie o gwarancje gdy sklep już nie istnieje.

Postprzez sdsyc » Pt, 27 wrz 2013 13:36

Zadzwoń do serwisu Garmina
Auto: Android Auto + OsmAnd+ + UMP, mapy.cz + OSM, Google Maps
Nagarstek: Fenix 5 Plus Sapphire + TopoActive Europe + OSM Freizeikarte + UMP
W telefonach: Locus / Brouter, OsmAnd+ + OSM + UMP, mapy.cz
sdsyc
Radny
 
Posty: 3361
Dołączył(a): Śr, 27 lut 2008 9:03

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez wodzirej » Cz, 10 paź 2013 14:59

Kilka dni temu, w czasie krótkiej rozmowy telefonicznej z serwisem nt. jednego z moich odbiorników turystycznych dostałem nr SRR, wysyłka odbiornika do serwisu i dzisiaj kurier przyniósł mi egzemplarz 'refurbished'. Wygląda jak nowy (folia na ekranie); jednak podkreślić chcę i podziękować, że to model wyższy od wysłanego :) (zapłaciłem jedynie za wysyłkę do serwisu). Ergo: na tytułowe wątku: serwis Garmina podoba mi się. Kolejny już raz :)
Enduro 2, Edge Explore, Varia RCT715, GPSMap 64sc, Nuvicam
Jeśli geografia jest prozą, mapy są ikonografią. Lennart Meri
Avatar użytkownika
wodzirej
Garniak
 
Posty: 2040
Dołączył(a): N, 18 mar 2007 19:22
Lokalizacja: NYC

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Gsm Liberty » Pn, 21 paź 2013 13:21

Panowie a co się dzieje z serwisem UK, od paru dni nie można się połączyć ?
Na stanie - 5000, 3790LMT, 3590LMT, 1490LMT, 775LMT, 765, 760 i inne
Na szybie - 3590LMT/775LMT
Na spacer - Oregon 550T, Montana 650T - PL Topo 2014.1
Avatar użytkownika
Gsm Liberty
Bywalec
 
Posty: 259
Dołączył(a): So, 20 lut 2010 14:28

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do HydePark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości