Jeszcze nic, dopiero zgłosiłem problem.
EDIT: 2012/07/19 08:32
Dostałem maila z numerem reklamacji. Proszą o przesłanie sprzętu, co niezwłocznie uczyniłem.
EDIT: 2012/07/25 11:30
Wczoraj otrzymałem przesyłkę z "nowym" urządzeniem.
Ciekawa jest adnotacja na protokole serwisowym "urządzenie wymieniono w trybie poza gwarancją". Ciekawe, bo urządzenie kupione w styczniu 2012 roku w polskiej sieci dystrybucyjnej jest cały czas na gwarancji.
Dodatkowo protokół opatrzono wpisem "rozwarstwienie ekranu, użytkownik twierdzi, że to nie uszkodzenie mechaniczne, stan obudowy nienaganny, jestem skłonny uznać reklamację"
--
Temat dziwny i sam nie wiem czy pasuje do tego działu...
Mam problem ze skontaktowaniem się z supportem Garmina, telefon podany na stronie jakoś nie działa (wykręcam zgodnie z sugestią dwa zera, ale jedyny dostępny telefon stacjonarny mam z wyjściem po #9 i już przy drugim #0 z numeru mam przerywany sygnał).
Posłałem maila na podany na stronie adres, ale niestety nie mam żadnej odpowiedzi. Maila wysłałem powtórnie i dodatkowo skontaktowałem się przez załączony na stronie formularz. Odzewu niestety nie ma od kilku dni.
Moja niecierpliwość wynika tylko z tego, że urządzenie będzie mi potrzebne na czas zbliżającego się urlopu. Wolałbym uniknąć sytuacji, w której urządzenie będzie w drodze do serwisu bądź już z niego będzie wracać. Sprawa dotyczy uszkodzenia się ekranu, o którym pisałem w dziale Hardware i firmware
http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=14&t=11817.
Mają jakąś przerwę urlopową? Ktoś coś wie?