Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez mgc » N, 07 lut 2021 14:21

Mam nieużywanego Forerunnera 235, zakupionego pod koniec 2018 roku z dystrybucji brytyjskiej. Urządzenie nigdy nie zostało zarejestrowane. Czy w takim przypadku, skoro minęły 2 lata od daty zakupu, mogę liczyć na rok gwarancji od daty rejestracji? Jest o tym wzmianka na forum, ale po przejrzeniu istniejących wątków nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich.
mgc
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): N, 07 lut 2021 11:54

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez roro » N, 07 lut 2021 14:34

Przy gwarancji termin rejestracji nie ma żadnego znaczenia.
roro
Bywalec
 
Posty: 906
Dołączył(a): N, 04 paź 2015 14:16

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Zachu » N, 07 lut 2021 18:10

Sprzęt zidentyfikują po numerze serii. Mają odnotowane kiedy wyszedł na rynek. Możesz posiłkować się pierwszym fixem. Wtedy uznają.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8720
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Momos23 » Śr, 12 paź 2022 16:31

Mam do was pytanie
Fenix kupiony na amazon.de w listopadzie 2020
Reklamacja wysłana do Amazona, dostałem zegarek w opakowaniu zastępczym ( raczej nie był to ten mój )
Zadzwoniłem do Amazona zapytałem jak teraz jest z gwarancją- powiedzieli że tylko do listopada 2022, bez przedłużenia.
Zadzwoniłem do Garmin Polska i na początku powiedzieli ze z dokumentem gwarancyjnym przysługuje reklamacja. Gdy podyktowałem numer dokumentu naprawy powiedzieli że kupiony poza Polską i tutaj gwarancji oni już nie dają, proszę kontaktować się z Amazonem bo oni nie wiedzą jak jest z niemieckim prawem.

Czy w przypadku wymiany zegarka nie powinna lecieć gwarancja od nowa ?
Załączniki
C9091BB2-F037-4284-AA4B-60A338C1BC69.jpeg
Momos23
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Śr, 12 paź 2022 16:15

Garmin Instinct - czy obejmuje to Gwarancja

Postprzez InstinctUser » Wt, 25 kwi 2023 13:39

Cześć,

Od jakiegoś czasu zaobserowowałem, że pomimo prawidłowego działania dwa z moich przycisków nie mają już charakterystycznego kliknięcia i sprawiają wrażenie jakby zaraz miały nie odskoczyć po ich wciśnięciu. Co ciekawe nie są to najczęściej używane przyciski w urządzeniu a raczej te centralne najbardziej narażone na kontakt z przedramieniem i dłonią. Czy taki rodzaj usterki obejmie gwarancja? Ktoś ma może doświadczenie z reklamacją pierwszej wersji Instincta? Dzięki za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam
InstinctUser
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt, 25 kwi 2023 13:32

Re: Garmin Instinct v1 - Gwarancja

Postprzez Zachu » Wt, 25 kwi 2023 18:18

Reklamuj i się nie zastanawiaj.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8720
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Antonio » Pt, 22 wrz 2023 14:57

Witam wszystkich. Pytanie z innej beczki, chociaż raczej dotyczy serwisu. Garmin zawsze liczył okres gwarancji od pierwszego złapania fixa. Podobno sytuacja się zmieniła i Garmin się wycofał z takiej polityki, decyduje data zakupu. Przynajmniej w nowej serii Edge. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć?
Pozdrawiam

Nuvi 255 WT, Oregon 450, Fenix 5, Edge 530, Edge 1030+, mapy: CN Europe NT "nüMaps Lifetime", UMP-pcPL TOPO, Topo_PL_100 i różne OSM

Wspierajmy sport wśród dzieciaków
Avatar użytkownika
Antonio
Bywalec
 
Posty: 850
Dołączył(a): N, 01 lis 2009 22:43
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez PouchX » Pt, 27 paź 2023 15:00

tak jest.
Avatar użytkownika
PouchX
Radny
 
Posty: 4537
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 8:22
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona

Powrót do HydePark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość