Strona 10 z 12

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 29 lip 2016 18:15
przez krzysiekass
viewtopic.php?f=14&t=14192 Tutaj się człowiek borykał z podobnym problemem . Jego szczęście , ze do uszkodzeń doszło w okresie gwarancyjnym .

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 29 lip 2016 18:39
przez GPS Maniak
krzysiekass napisał(a):Ale pasek jest wymianą eksploatacyjną ,

Codziło mi o to, że to - przynajmniej w pewnym sensie - podobny materiał. Coś związanego z gumą.

Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: N, 21 sie 2016 6:55
przez deuz
Witam,
nie wiedziałem w jaki dział uderzyć więc pisze tu.
Mam możliwość zakupu w dobrej cenie garmina 920 XT . Zegarek jest nowy ale bez potwierdzenia zakupu. Kupiony był zagranicą. Dowiedziałem się, że po zarejestrowaniu produktu, garmin daje 1 rok gwarancji - to prawda ?
Dziękuję i przepraszam za śmieci.

Re: Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: N, 21 sie 2016 6:58
przez kaltam
Na produkty zakupione w Polsce daje 2 lata.
Czytaj: https://static.garmincdn.com/pl_PL/stor ... rancja.pdf

Re: Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: N, 21 sie 2016 7:28
przez deuz
Znaczy, że to nie prawda z tą roczną gwarancją po rejestracji produktu to nie prawda ?

Rozmawiałem jeszcze z innym sprzedawcą i potwierdza że po zarejestrowaniu zegarka jest gwarancja 1 rok nie posiadając żadnego potwierdzenia zakupu.

Re: Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: N, 21 sie 2016 15:13
przez EGON
Zakupy na aukcjach internetowych: Produkty zakupione na aukcjach internetowych nie podlegają
ochronie gwarancyjnej Garmin. Potwierdzenia zakupu w ramach aukcji internetowych nie będą
przyjmowane w celu weryfikacji gwarancji. W większości przypadków w celu skorzystania z usług
gwarancyjnych niezbędny jest dowód zakupu od pierwotnego sprzedawcy.


Myślę, że ten zapis gwarancji, wyjaśnia Twoje wątpliwości.

Re: Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: N, 21 sie 2016 15:25
przez outlaw1974
Ja na ale....drogo kupiłem używanego fenixa2 który miał ponoć rok. Dostałem niby fakturę zakupu ale sprzedajacym był jakiś zakład slrzedajacy okulary - nic związanego z nawigacjami. Po pewnym czasie zauważyłem drobne pęknięcia na dekielku przykrecony 4 srubkami. Zgłosiłem do tarmina droga internetową. Nikt nie chciał żadnego dowodu zakupu. Poproszono o nr seryjny (i on jak dla mnie jest podstawą do weryfikacji uprawnień gwarancyjnych) później poproszono mnie o przysłanie Fenixa. Po tygodniu dostałem nowego (refurbrished) z innym nr. seryjnym i no koniec.

Dla mnie podwjscie do klienta super :)

Re: Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: N, 21 sie 2016 19:03
przez erwin0917
ja kupowałem zegarek na allegro i też podczas wymiany pytali tylko o nr seryjny. Wymiana bez problemu.

Re: Garmin - gwarancja producenta

PostNapisane: Pn, 22 sie 2016 7:10
przez deuz
Serdecznie dziękuję za informację.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pn, 29 sie 2016 21:58
przez Zachu
Moja ostania korespondencja.

Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.

Bardzo prosze jeszcze o doslanie dokumentu potwierdzajacego gwarancje urzadzenia (dowod zakupu).

garmin fenix 3 - pasek

PostNapisane: Śr, 14 wrz 2016 7:02
przez radekpostawa
Witam

mam od roku fenixa 3 z czerwonym paskiem.
wczoraj podczas mycia go zauważyłem pęknięcia na pasku. od wew. strony.
czy takie cos można reklamować?

pozdrawiam
radek

Re: garmin fenix 3 - pasek

PostNapisane: Śr, 14 wrz 2016 10:38
przez radekpostawa
temat zakonczony. po telefonie do garmina obiecali juz dzis wysylke nowego :)
dobra polityka
:)

Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Cz, 17 sie 2017 20:26
przez Go-Ha
Zwracam się z być może nietypowym pytaniem.
Etrexa kupiłam w lipcu 2016, więc jeszcze objęty gwarancją. Wczoraj, po wyjściu na rower, po włączeniu, kiedy dotknęłam ekranu, żeby wybrać aktywność, wyłączył się. Dla pewności, czy to nie wina baterii, kupiłam nowe i historia ta sama.
Dzwoniłam do Garmina. Najpierw przeinstalowałam (zgodnie z zaleceniami) soft. To problemu nie rozwiązało, w związku z czym mam go odesłać do reklamacji (mam już kartę zgłoszenia).
I teraz pytanie:czy jest tu ktoś, kto wysyłał kiedyś urządzenie do Garmina w ramach gwarancji? Zgodnie z art. 580 KC towar reklamowany odsyła się na koszt gwaranta. Nie uśmiecha mi się płacić 30 zł czy więcej za kuriera, zwłaszcza, że to już druga reklamacja urządzenia (poprzednio zacinał się przy wyszukiwaniu adresów). Przyznam, że nigdy nie wysyłałam niczego kurierem, więc nie wiem, jakie są procedury i jak to zrobić, żeby przerzucić koszt wysyłki na Garmina. To jedna rzecz.
Druga- w karcie zgłoszenia reklamacji napisali tylko, że urządzenie wyłącza sie przy dotykaniu ekranu, chociaż w rozmowie telefonicznej dodałam, że przedwczoraj zaciął się na trasie (akurat nie musiałam patrzeć na nawigację, więc zorientowałam się po kilku kilometrach), a poza tym podejrzanie zżarło baterie (zamiast deklarowanych 10 godzin rozładowały się po 4). Czy jakoś mogę to dodać w opisie usterek?

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Cz, 17 sie 2017 20:35
przez roro
Go-Ha napisał(a):Nie uśmiecha mi się płacić 30 zł czy więcej za kuriera, zwłaszcza,......

Możesz wysłać jako list polecony ( opłata 5 czy 6 zł).

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Cz, 17 sie 2017 20:40
przez Go-Ha
Przesyłka z zadeklarowaną wartością (1000 zł) wychodzi 39 zł. A bez zadeklarowanej kwoty nie wyślę, bo w przypadku zagubienia zwrócą mi niespełna 150 zł...
Najtaniej wychodzi poczta polska- paczka24 z ubezpieczeniem, ale to wciąż około 20 zł.