Strona 11 z 11

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Pt, 18 sie 2017 4:47
przez Wojtek Szydlowski
Na 99% dostaniesz od Garmina nowy sprzet, wiec moze warto :) U mnie zamowilismy kuriera podczas rozmowy z Serwisem, odebral, po mojej stronie zadnych kosztow, dostalem sprzet i klase wyzszy...

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Pt, 18 sie 2017 6:37
przez Zachu
Go-Ha napisał(a):I teraz pytanie:czy jest tu ktoś, kto wysyłał kiedyś urządzenie do Garmina w ramach gwarancji?

10 lat doświadczeń viewtopic.php?f=6&t=6809

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Pt, 18 sie 2017 18:22
przez Go-Ha
Odesłane. Nie miałam czasu kombinować kuriera, dzwonić do Garmina itp., a nawigacji potrzebuję w miarę szybko. Wyjeżdżam 1 września i mam nadzieję, że do tego czasu reklamacja będzie zakończona, a 10-dniowy termin to jest tak na styk :(

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

PostNapisane: Śr, 30 sie 2017 14:33
przez Go-Ha
Żeby już zamknąć temat. Obsługa Garmina spisała się na medal.
W ramach gwarancji dostałam nowe urządzenie, dodatkowo wyższy model (Touch 35). Dodatkowo jak chciałam go zarejestrować, to okazało się, że jest już zarejestrowany na mnie :D

Ile poczekam na rozpatrzenie reklamacji :(

PostNapisane: Wt, 20 lut 2018 15:47
przez xsqr
Cześć... Od półtora roku jestem użytkownikiem Garmina Forerunner 620 i od pewnego czasu zegarek ma problemy ze znalezieniem sygnału GPS - raz znajdzie chwilę po wyjściu z domu ale częściej trwa to kilka lub kilkanaście minut. Kilka razy było nawet tak, że pomimo dobrej bezchmurnej pogody w trakcie godzinnego treningu w ogóle nie znalazł sygnału GPS. Innym zaś razem - albo pokazuje "bzdury" - temp skacze raz 4:30 a potem nagle 9:00 jakby gubił sygnał albo co chwilę wyraźnie traci sygnał.

Latem kiedy było ciepło to jakoś mi to bardzo nie przeszkadzało ale zimą kiedy musiałem stać pod blokiem 10 - 15 minut żeby zegarek "załapał" wkurzyłem się. Kilka dni temu wysłałem do nich mailem zgłoszenie, dzisiaj zadzwoniłem i udało mi się wycisnąć z nich numer SRR na podstawie którego jutro sam zawiozę zegarek do ich punktu w Alejach Jerozolimskich w Warszawie.

Jakie macie doświadczenia z gwarancją Garmina - jest szansa, że w ogóle to pozytywnie rozpatrzą i ew. ile może u nich trwać naprawa zegarka?

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Wt, 20 lut 2018 19:01
przez Zachu
Jeśli masz numer SRR to od ręki będziesz miał wymieniony.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Wt, 20 lut 2018 20:41
przez xsqr
Tak - mam numer SRR. W korespondencji napisali że mam im wysłać ten zegarek ale jutro podjadę do nich bo mam bardzo blisko. Zobaczymy co będzie.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Wt, 20 lut 2018 21:04
przez Zachu
Ciężko zaparkować ale możesz kartę zapłacić. Już Ci napisałem co będzie.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Śr, 21 lut 2018 13:43
przez xsqr
Dostałem refurba - zobaczymy jak będzie się spisywał. Po rozpakowaniu jak nówka sztuka ;)

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: N, 22 kwi 2018 12:31
przez Azazel
Kupiłem Garmina 820 po około tygodniu wysyłka na gwarancji. Odesłali nowego. Po około roku używania kolejnego znowu wysłałem. Wymiana na nowy super sprawa ale mogliby trochę popracować nad jakością urządzeń skoro już się wydaje te 1700 zł.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 10 sie 2018 9:33
przez maciejwl1
Posiadam Garmina 800 - podali mi na infolini ciekawą informację, że wymienią na nowy ( ten sam model) Byłem trochę zdziwiony, że ten model jeszcze w ogóle jest w produkcji. Albo będzie to wymiana na jakiś odświeżony, ale z 2 letnią gwarancją. Koszt 470,00 PLN. Orientuje się ktoś jak szybko wysyłają nowy po zgłoszeniu na infolini?

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 31 sie 2018 10:33
przez green_paints
Witam, czy ktoś z Was miał podobny problem ?
3 tygodnie temu wysłałam zegarek do serwisu Garmina, a dziś mija 15 dni roboczych, odkąd zegarek jest w serwisie i pomimo moich telefonów do Garmin Polska (z serwisem nie ma bezpośredniego kontaktu), nie jestem w stanie od nikogo wyegzekwować odpowiedzi, dlaczego tak długo przetrzymują mój zegarek i ile to jeszcze potrwa. W zgłoszeniu reklamacyjnym było napisane, ze maksymalnie 10 dni roboczych. Pan z którym telefonowałam twierdzi, że dwukrotnie wysłali zapytanie do serwisu (od wtorku !) ale nie otrzymali odpowiedzi. Jak tak ma wyglądać obsługa gwarancyjna, to ja dziękuję :twisted: :(

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pn, 16 wrz 2019 16:39
przez Irenty
Mam pytanie, mi już wymieniali 3 razy zegarek tak prawie co roku ( bo nie chciał się włączać ), miał 2 lata gwarancji i 1 z eAzymuta i teraz gwarancja liczy się od nowa jeżeli wymienili go na nowy ? i jeżeli tak to czy 2+1 czy tylko 2 lata.
Pozdrawiam.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Wt, 17 wrz 2019 6:28
przez Wojtek Szydlowski
Cześć,
jeśli Garmin wymienił Ci odbiornik na nowy (powszechna praktyka) nowa gwarancja 2 letnia zaczyna się zawsze od nowa, od dnia odebrania sprzętu wymienionego.
Nie ma znaczenia, ile razy wymieniałeś odbiornik.
Nie dotyczy to gwarancji Azymutu - oni udzielają gwarancji na trzeci rok po zakupie u nich odbiornika.