Re: Jak działa serwis Garmina
Napisane: Śr, 30 wrz 2009 6:44
Korespondowałem już kiedyś z Garminem w sprawie tej daty. Wskazana data nie jest datą wiążącą. Do załatwienia upgrade'u wystarczy Ci przefaksowanie dowodu zakupu, którego data jest bardziej (jak wiesz) aktualna. W moim przypadku (nuvi 760) miałem: "November 2007". Oto cytat z odpowiedzi Garmina:chopin67 napisał(a):Zarejestrowałem wymienionego Nuvi i:beetle-m napisał(a):Przecież masz dowód na to, że urządzenie otrzymałeś dopiero "wtedy to, a wtedy" (dowód zakupu/wymiany).
/.../
Data odblokowania: February 17, 2009
Garmin Tech Support napisał(a):Regarding the unlock date you are seeing in November 2007, that is completely separate from the purchase date of the unit itself.
When we manufacture the unit and it is complete, maps are unlocked and installed to the device before it is packaged so it is ready to go out of the box for easier use. This unlock date, is the date that the maps were installed to the unit, which is most likely the date it was originally packaged in our manufacturing center.
We do not use that date in any way to verify your purchase date. Should you ever require warranty service we will kindly ask that you send your original purchase receipt as proof of the date of purchase.