Strona 5 z 11

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 12 kwi 2012 21:39
przez yakov
Wysłałem mojego 62s do serwisu w zeszły czwartek. Była to już druga reklamacja działania kompasu (w kolejnym urządzeniu). Dziś otrzymałem paczkę z 62st, bardzo miłe zaskoczenie :D

pozdrawiam

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: So, 19 maja 2012 21:14
przez Bies Błądzoń
Ja również miałem problem z kompasem w 62s i tak samo jak kolega yakov w paczce zwrotnej znalazłem 62st.
Tak trzymać Panowie serwisanci, tak się zdobywa klientów :!: :!: :!:

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Wt, 05 cze 2012 11:45
przez krakn
ja też jestem mega zadowolony z serwisu, akurat odwiedziłem siedzibę w UK osobiście.
mój Zumo 660 który przeżył nie jedno drastyczne zdarzenie, został wymieniony na nowy po gwarancji za około 100 funtów.
zawiozłem osobiście choć mogłem wysłać kurierem, po 2 dniach otrzymałem przesyłkę kurierem z nóweczką

Abonament został przepisany na nowy egzemplarz.

W zasadzie liczyłem się już z koniecznością zakupu nowego GPSa, a tu taka niespodzianka.

Pozdrawiam
Polaka, pracownika serwisu, który bardzo zaangażował się w pomoc i szybkie dostarczenie mi urządzenia które używam również do pracy.

Uszkodzenie ekranu w 3790

PostNapisane: Pn, 16 lip 2012 10:30
przez Pilzner
Ostatnio zauważyłem, że mój nüvi 3790 ma uszkodzony ekran.

Wygląda jakby coś w środku się rozkleiło, widać to zarówno na urządzeniu włączonym jak i po jego włączeniu.
Urządzenie nigdy nie upadło i nigdy nie było narażone na jakieś wysokie temperatury (zostawione w aucie na słońcu itp.).

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Ekran dotykowy w tym miejscu działa i jedyny mankament to estetyka.
Ale to właśnie dla estetyki kupuje się 3790...

Re: Uszkodzenie ekranu w 3790

PostNapisane: Pn, 16 lip 2012 10:53
przez Zachu
W serwisie co powiedzieli?

Re: Uszkodzenie ekranu w 3790

PostNapisane: Pn, 16 lip 2012 10:54
przez Pilzner
Jeszcze nic, dopiero zgłosiłem problem.

EDIT: 2012/07/19 08:32
Dostałem maila z numerem reklamacji. Proszą o przesłanie sprzętu, co niezwłocznie uczyniłem.

EDIT: 2012/07/25 11:30
Wczoraj otrzymałem przesyłkę z "nowym" urządzeniem.
Ciekawa jest adnotacja na protokole serwisowym "urządzenie wymieniono w trybie poza gwarancją". Ciekawe, bo urządzenie kupione w styczniu 2012 roku w polskiej sieci dystrybucyjnej jest cały czas na gwarancji.
Dodatkowo protokół opatrzono wpisem "rozwarstwienie ekranu, użytkownik twierdzi, że to nie uszkodzenie mechaniczne, stan obudowy nienaganny, jestem skłonny uznać reklamację" ;)

--

Temat dziwny i sam nie wiem czy pasuje do tego działu...

Mam problem ze skontaktowaniem się z supportem Garmina, telefon podany na stronie jakoś nie działa (wykręcam zgodnie z sugestią dwa zera, ale jedyny dostępny telefon stacjonarny mam z wyjściem po #9 i już przy drugim #0 z numeru mam przerywany sygnał).

Posłałem maila na podany na stronie adres, ale niestety nie mam żadnej odpowiedzi. Maila wysłałem powtórnie i dodatkowo skontaktowałem się przez załączony na stronie formularz. Odzewu niestety nie ma od kilku dni.
Moja niecierpliwość wynika tylko z tego, że urządzenie będzie mi potrzebne na czas zbliżającego się urlopu. Wolałbym uniknąć sytuacji, w której urządzenie będzie w drodze do serwisu bądź już z niego będzie wracać. Sprawa dotyczy uszkodzenia się ekranu, o którym pisałem w dziale Hardware i firmware http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=14&t=11817.

Mają jakąś przerwę urlopową? Ktoś coś wie?

Re: Kontakt z Garmin Poland Support

PostNapisane: Śr, 18 lip 2012 10:11
przez frasun
Nic mi o tym nie wiadomo. Próbowałeś na tego maila: poland.support@garmin.com
Pozdrawiam,

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Śr, 18 lip 2012 10:26
przez Pilzner
Tak. Pisałem dokładnie na ten adres mailowy.

Ostatnio jak oddawałem do serwisu sprzęt, to odzew był natychmiastowy. Wtedy również pisałem na ten adres.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Śr, 18 lip 2012 15:06
przez beetle-m
Czymś ich wkurzyłeś ... "ostatnią razą" :wink:

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 19 lip 2012 7:34
przez Pilzner
Nie przypominam sobie... Wczoraj dostałem maila z supportu z numerem reklamacji.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 19 lip 2012 16:44
przez beetle-m
No widzisz, foch trwał krótko ;-)

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: So, 21 lip 2012 10:36
przez greg_m
Moze czytają Garniaka :wink:

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 05 paź 2012 18:40
przez Mariusz65
tboniasty napisał(a):Wszystko przez to, że Pan Jared (0:22) nie przykłada się do swojej pracy, a ma parcie na szkło http://www.youtube.com/watch?v=B0q8OZQdEo4 ;-)

Jak patrzę na tego Gościa to muszę przyznać, że GPS Maniak miał świętą rację:
GPS Maniak napisał(a):Może w Garminie zwolnili studentów, stażystów i faktycznie zatrudnili teraz do pisania programów licealistów ? :shock:


Poza tym przypomina mi kogoś: ;-)

Garmin_programista_J.jpg

Przepraszam, że osądzam po wyglądzie ale nie tak wyobrażam sobie kogoś doświadczonego, co potwierdza niestety efekt pracy tego Pana.

Sfrustrowany użytkownik outdoorowego Garmina :mrgreen:

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 05 paź 2012 21:35
przez tboniasty
Mariusz teraz to możesz już sprzedać Dakotę ;-) Na Twoim miejscu spodziewałbym się "podziękowania" od Jerada, w postaci dodatkowego kodu w firmware, który po rozpoznaniu odbiornika po nr seryjnym będzie Ci robił specjalne psikusy :lol:

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 05 paź 2012 22:07
przez Mariusz65
Tym bardziej, że moja Dakota jest obecnie w Anglii w serwisie ;-)
Dotarła do nich w poniedziałek o godz. 8:59 i do dziś (przez tydzień :!: ) nie zdążyli jej sprawdzić! Dziś po południu dostałem maila, że serwisant który się nią zajmował (z którym przez miesiąc korespondowałem i który nalegał na przysłanie odbiornika) idzie właśnie na urlop i przekazuje sprawę koledze, który nie zna tematu i ma się dopiero w niego wgryzać.
Zaczynam żałować, że wysłałem Dakotę. :? Miałem nawet naiwną nadzieję, że moje poświęcenie przyczyni się do opracowania bezbłędnego FW do Dakoty, ale na razie dużego zaangażowania nie widzę. :(

tboniasty napisał(a):od Jerada

Jestem ciekaw od kiedy on pracuje w Garminie?
Gdyby przeanalizować na Garniaku kiedy zaczęły występować poważne bugi w FW odbiorników outdoorowych to mogli byśmy być może dojść do ciekawych wniosków :lol:

@tboniasty – Poza tym Twoje przekonanie, że ludzie z Garmina czytają Garniaka jest chyba naiwne. Gdyby tak było to nie było by tak źle jak jest :lol:
Tak, że spoko! ;-)