Strona 6 z 12

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 05 paź 2012 23:38
przez Maciek111
Widać ,że firma tak wielka że 1-m człowiekiem stoi. A On się mota. Sam pisze a reszta Świata testuje. Byłby z nami to byśmy ( Byście ) testowali wersje alfa. Znam paru chłopców co dla zabawy są testerami fonów z androidem. Mówią o nich ,że Polaki cuda z softów wyciskają.A i kasę z tego mają nie złą.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: So, 06 paź 2012 11:18
przez Mariusz65
Gdyby mieli jakiegoś analityka, który śledziłby to forum, to nie potrzebowaliby betatesterów. Wiedzieliby o każdym bugu i wystarczyłaby ekipa programistów, której chciałoby się to naprawiać.
Jeśli tam jest jeden człowiek do wszystkich odbiorników outdoorowych, to nigdy nie będzie dobrze. Taka firma powinna mieć osobny, kilkuosobowy zespół do każdego modelu odbiornika.

Ja zgłaszając jakiś błąd Dakoty często dawałem linki do wątków na forum, gdzie błąd był dokładnie opisany i gdzie potwierdzały go inne osoby. Jednak z późniejszej korespondencji często wynikało, że nikt tu nie zajrzał i nadal twierdzono, że błąd jest tylko w moim odbiorniku, pomimo że na forum kilku ludzi go potwierdziło. Musiałem napisać jeszcze 10 maili żeby to coś dało :mrgreen:
Inna sprawa, że jest fatalnie gdy po zgłoszeniu błędu, na każdego maila odpisuje inna osoba, która nie przeczytała historii korespondencji i wszystko trzeba zaczynać tłumaczyć od nowa. To jest cholernie frustrujące!
Ostatnio miałem to szczęście, że korespondowałem z jednym serwisantem, który podał mi swojego maila. Miałem nadzieję, że tym razem przyniesie to jakiś efekt, ale niestety... :(

Jestem Garminem coraz bardziej rozczarowany. Na cholerę mi odbiornik z altimetrem skoro nie mogę korzystać z wykresu wysokości, po jakiego grzyba wyprodukowali eTrexa 30 z kompasem skoro kompas nie działa i nikt nie ma zamiaru tego naprawić :?: Bo nie czarujmy się, to jest bardzo poważny błąd, który powinien mieć priorytet.

Stworzyli system supportu gdzie masa pracowników odpisuje użytkownikom, że jest OK – "to tylko u pana nie działa" i nie przekazują sprawy dalej do programistów. Support jest "ścianą", która ma oddzielić klientów od programistów (nie wolno im dalej przekazać problemu, którego sami nie potwierdzą a widzę, że bardzo często nie potrafią tego zrobić). Programistów jest z kolei za mało (?) i nie mają świadomości wielu błędów (?) są nieudolni (?) za dużo się od nich wymaga i nie nadążają z robotą (?) nie maja czasu na testy (?) no bo skoro niedawno wyszło do Dakoty oprogramowanie (FW 5.30), które uwalało odbiorniki bezpośrednio po aktualizacji to nie wiem czy to jest śmieszne czy smutne…?

To tyle gorzkich żali i naprawdę bardzo bym chciał żeby ktoś z Garmina to przeczytał!

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: So, 06 paź 2012 16:56
przez Wojtek Szydlowski
Ten temat to ja bym wrzucił jako przyklejony do działu Hardware i Firmware - miałem już wiele Garminów i zauważam coraz szybszą degradację jakości i reputacji nowych odbiorników.
Niech nowi, którzy zastanawiają się nad platformą, mają gotowca.
Inna rzecz, że w turystyce wybór GPS nie powala...

Paradoksalnie, to "szkoda", że nowe modele mają możliwości, które nie pozwalają spokojnie wrócić do starych, sprawdzonych modeli, bo jednak czasem brak mi tej pełnej stabilności i bardzo dobrego firmware 60Csx.
Nigdy się na tym odbiorniku nie zawiodłem, a na posiadanych obecnie - nie raz.

Również mam etrexa z tym nieszczęsnym kompasem, na razie nie reklamuję, czekam, bo to mój odbiornik nr 2.
Astro - odpukać - działa na razie nieźle. ale tam też przydałoby się kilka rozwiązań znanych chociażby z 62ST, który użytkowałem.
Nie mówiąc o kłopotach z wyświetlaniem śladu psa, ale pewnie mało kogo obchodzą tu takie dywagacje - to jednak niszowa zabawka.

Miałem sobie kupić tego fenixa, ale jak na spokojnie zastanowiłem się nad ceną (1700 zł) i tym, ze nie oferują nam nawet języka polskiego w tej cenie (!!!), co jest już kompletnym lekceważeniem polskiego nabywcy - mam ich gdzieś.
Zaczekam na polski język i cenę na poziomie max 1000zł, wtedy może nawrócę się na zegarek Garmina.

Niepokoi mnie obecny kierunek, identyczny jak w większości sprzętu elektronicznego: marketing ma więcej do powiedzenia od inżyniera czy technologa.
I tak to się później kończy.
Brakuje tylko jeszcze, żeby nowe odbiorniki / firmwary przestały wspierać własne mapy, wtedy już krzyżyk na drogę.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 16 lis 2012 18:42
przez Freud
Nie wiem gdzie opisać moje bardzo pozytywne doświadczenie z serwisem Garmina więc piszę tutaj.
Muszę przyznać, że serwis działa świetnie. Jeszcze nie spotkałem się z tak szybkimi odpowiedziami.
Po prostu wysłałem urządzenie na gwarancji do Garmina i od ręki je wymienili.
Odpowiadają na zapytania bardzo szybko.

Wspomnę, że wcześniej wysłałem urządzenie poprzez sklep, w który je kupiłem: tam mi je odesłali z nową klapką co nie rozwiązało problemu.
Opis problemu był dość klarowny i wskazywał jednoznacznie, że wymiana klapki nie pomoże. W Garminie za to się nie patyczkowali.

Czy Garmin zawsze tak działa i raczej nie ma problemów z reklamacjami?

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 20 gru 2012 19:44
przez teleimpact
Freud: Mam pytanie, ile czekałeś na paczkę z nowym odbiornikiem i co psuło się w starym?
Dostałeś jakieś mailowe powiadomienia, że naprawiono/wymieniono sprzęt?

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pt, 21 gru 2012 23:21
przez Freud
Wszystko zamknęło się mniej więcej w 7-8 dniach.
W starym klips od klapki za lekko się zatrzaskiwał co powodowało, że jak miałem odbiornik w uchwycie rowerowym to klapka zostawała w uchwycie a odbiornik odpinał się w losowo wybranych kierunku. Wypinał się. Klips sam się odkręcał przy wstrząsach.
Telefonicznie zgłosiłem reklamację - wysłałem. Z góry widziałem, że odeślą nówkę, bo już po samej rozmowie konsultant poinformował mnie o tym.

Otrzymałem powiadomienie, że przesyłka jest wysłana. Jak miałem wątpliwości to do nich pisałem i zawsze w ciągu 1 dnia otrzymywałem odpowiedź.

Wszystko poszło bez najmniejszych problemów.
Stary odbiornik miał obtarcia spowodowane upadkiem na asfalt, krawężnik w trakcie jazdy rowerek.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: So, 22 gru 2012 13:04
przez łokitoki
Cześć, to i ja dodam opinie o serwisie Garmina.
Moja Dakota 10, nagle przestała łapać sygnał GPS. No co prawda łapała ale wystarczyło zasłonić odbiornik ręką i cały sygnał choć i tak słaby, leciał do zera.
Zgłosiłem poprzez infolinię problem z odbiorem zasięgu (wcześniej robiony Hard reset, oraz aktualizacja oprogramowania). Miła Pani podała mi adres pod jaki mam wysłać urządzenie (bez pudełka i akcesoriów). Wysłałem go dopiero po tygodniu na Al.Jerozolimskie w W-W.
Do pudełka zastępczego wrzuciłem karteczkę gdzie dokładnie opisałem problem oraz porównanie sygnału z druga Dakotą kolegi, którą miałem na kilka dni.
Urządzenie dotarło do Garmina w Środę, dziś (Sobota) zjawił się ku mojemu zaskoczeniu kurier, po odpakowaniu paczki moim oczom ukazał się nowy sprzęt, z pudełkiem, sznureczkiem i instrukcją.
Nie wnikam czy to sprzęt tzw. Refurbished bo chyba nie da się tego sprawdzić :wink:

EDIT: Sprzęt to na 100% Refurbished, po pierwsze zauważyłem wypalony piksel na ekranie, źle jest też spasowana obudowa.
Oj nie ładnie :/ Jak myślicie, reklamować wypalonego pikselka?

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 21 mar 2013 12:57
przez DarekH
Czy ktoś ostatnio dzwonił pod numer supportu 800 441 24 54 , nie mogę sie dodzwonic , numer nie istnieje, myślałem , że mam blokade na 800 ale w salonie telefonów też sie nie mogli dodzwonić z innych aparatów też ??

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 21 mar 2013 13:14
przez Zachu
Dwa zera na początku.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 21 mar 2013 13:51
przez DarekH
Dzięki :D Nawet w salonie sie nie dodzwonili :( , a teraz się udało.

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pn, 13 maja 2013 12:30
przez DarekH
Dwa miesiące temu bez problemu , wymiana na nowy

Pytanie o gwarancje gdy sklep już nie istnieje.

PostNapisane: Pt, 27 wrz 2013 13:30
przez LuckNice
Nie wiem czy to dobry dział ale bardziej odpowiedniego nie znalazłem.
Jeśli jednak moderator uzna inny działa za bardziej odpowiedni to proszę o przeniesienie :).


Witajcie.
Potrzebuję pomocy tudzież porady.
Zepsuł mi się czujnik kadencji/prędkości garmina gsc-10, który objęty jest jeszcze gwarancją (kupiony w styczniu tego roku).
Niestety sklep, w którym go kupiłem już nie działa :?
Jak mogę zareklamować owy czujnik? Czy mogę bezpośrednio u jakiegoś polskiego dealera/przedstawiciela/dystrybutora?
Szukałem informacji na stronie garmina i znalazłem nawet jakiś formularz ale w polach obowiązkowych nie ma mojego czujnika.
Proszę poradźcie co robić.
Może ktoś miał podobny problem?

Pozdr.
LuckNice

Re: Pytanie o gwarancje gdy sklep już nie istnieje.

PostNapisane: Pt, 27 wrz 2013 13:36
przez sdsyc
Zadzwoń do serwisu Garmina

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Cz, 10 paź 2013 14:59
przez wodzirej
Kilka dni temu, w czasie krótkiej rozmowy telefonicznej z serwisem nt. jednego z moich odbiorników turystycznych dostałem nr SRR, wysyłka odbiornika do serwisu i dzisiaj kurier przyniósł mi egzemplarz 'refurbished'. Wygląda jak nowy (folia na ekranie); jednak podkreślić chcę i podziękować, że to model wyższy od wysłanego :) (zapłaciłem jedynie za wysyłkę do serwisu). Ergo: na tytułowe wątku: serwis Garmina podoba mi się. Kolejny już raz :)

Re: Jak działa serwis Garmina

PostNapisane: Pn, 21 paź 2013 13:21
przez Gsm Liberty
Panowie a co się dzieje z serwisem UK, od paru dni nie można się połączyć ?