Czołem!
Na starcie witam się, bo jestem tu nowy. Zanim zdecydowałem się napisać posta przeszukałem forum ale odpowiedzi nie udało mi się znaleźć...
Potrzebuję pomocy. Otóż jakiś czas temu nabyłem Fenixa 3. Obecnie siedzi tam soft 8.2 i do niedzieli wszystko działało poprawnie.
Od wczoraj pojawił się natomiast problem z kalendarzem treningów. Nie synchronizuje się poprawnie. Raz, że wywaliło z zegarka wszystkie zaplanowane treningi, dwa, że nowe "nie wchodzą".
Kiedy w Garmin Connect używam "wyślij do urządzenia" odpala się okno dialogowe z wyborem urządzenie, zatwierdzam, odpala się Express a w kolejce (zarówno w aplikacji jak i kalendarzu na stronie) widzę treningi do przesłania.
Express znajduje urządzenie, robi synchro... ale synchronizuje się wszystko oprócz kalendarza, zadania synchro z kalendarza znika z kolejki a na stronie cały czas mieli się okno dialogowe "oczekiwanie na podłączenie urządzenia". Jednocześnie, kiedy w zegarku sprawdzam zaplanowane treningi pojawia si komunikat "pobierz kalendarz z serwisu Garmin Connect".
Sprawdzałem w zegarku w folderze garmin/workouts/schedule - jest pusto - nie zrzuca się tam żaden plik.
Próbowałem z aplikacji iOS i przesłaniem pojedynczego treningu - też nie działa.
Przywracałem ustawienia fabryczne, czyściłem przeglądarkę, usuwałem apki itd. Nic nie działa.
HELP!