Garmin Connect brak synchronizacji z kalendarzem

O oprogramowaniu do obsługi naszych Garminów. BaseCamp, MapSource, MapSetToolKit, sendMap, WebUpdater, POI Loader, OziExplorer, GarPatch i wiele wiele innych. Także o serwisach typu GPS Visualizer czy GPSies. Ogólnie o szeroko rozumianej personalizacji odbiorników oraz ich wsparciu przy pomocy dodatkowego oprogramowania.

Moderatorzy: Zachu, wojtek, Spider, PouchX

Garmin Connect brak synchronizacji z kalendarzem

Postprzez mazooor » Wt, 28 lut 2017 14:24

Czołem!
Na starcie witam się, bo jestem tu nowy. Zanim zdecydowałem się napisać posta przeszukałem forum ale odpowiedzi nie udało mi się znaleźć...
Potrzebuję pomocy. Otóż jakiś czas temu nabyłem Fenixa 3. Obecnie siedzi tam soft 8.2 i do niedzieli wszystko działało poprawnie.

Od wczoraj pojawił się natomiast problem z kalendarzem treningów. Nie synchronizuje się poprawnie. Raz, że wywaliło z zegarka wszystkie zaplanowane treningi, dwa, że nowe "nie wchodzą".

Kiedy w Garmin Connect używam "wyślij do urządzenia" odpala się okno dialogowe z wyborem urządzenie, zatwierdzam, odpala się Express a w kolejce (zarówno w aplikacji jak i kalendarzu na stronie) widzę treningi do przesłania.
Express znajduje urządzenie, robi synchro... ale synchronizuje się wszystko oprócz kalendarza, zadania synchro z kalendarza znika z kolejki a na stronie cały czas mieli się okno dialogowe "oczekiwanie na podłączenie urządzenia". Jednocześnie, kiedy w zegarku sprawdzam zaplanowane treningi pojawia si komunikat "pobierz kalendarz z serwisu Garmin Connect".

Sprawdzałem w zegarku w folderze garmin/workouts/schedule - jest pusto - nie zrzuca się tam żaden plik.
Próbowałem z aplikacji iOS i przesłaniem pojedynczego treningu - też nie działa.

Przywracałem ustawienia fabryczne, czyściłem przeglądarkę, usuwałem apki itd. Nic nie działa.

HELP!
mazooor
Nowy

Re: Fenix 3 vs. Connect vs. kalendarz

Postprzez miecho » Śr, 01 mar 2017 17:53

To jest chyba coś "grubszego"
This is an issue that has been reported on several different devices.
We are investigating why the workouts are not displaying in Traning Calendar as expected.
We do apologize for any inconvenience in the meantime.

Connect not transferring plans to training calendar (it thinks it is though)
LeCH
Edge 1030 , Oregon 650, Forerunner 945
miecho
Garniak

Re: Garmin Connect brak synchronizacji z kalendarzem

Postprzez miecho » Cz, 02 mar 2017 22:50

GFM1011 napisał(a): Exclamation Fix pushed to production

A fix has been pushed out to production that resolves this issue. We would recommend deleting the workouts off of the device prior to syncing the Training Calendar once more. This will ensure that device processes all of the scheduled workouts correctly and will prevent duplicate workouts from displaying on the device. The quickest way to delete all of the workouts off of the device is to do the following:

Connect the device to the computer
Open the device as a mass storage device
Open the Garmin folder
Delete the workouts folder
Empty the Trash (if using a Mac)
Safely disconnect from the computer

Once the workouts are deleted off of the device, send the Training Calendar from Connect once more.
We are leaving this thread open for a little while longer. If you are still not able to sync the Training Calendar please post in this thread.

https://forums.garmin.com/showthread.php?370664-Connect-not-transferring-plans-to-training-calendar-(it-thinks-it-is-though)-FIXED&p=953252#post953252
LeCH
Edge 1030 , Oregon 650, Forerunner 945
miecho
Garniak

Powrót do Software