Witam.
Mój laptop nie do końca łączy się z Fenixem 6X Pro. Fenix jest widoczny jako dysk, można przeglądać i przesyłać pliki. Łączy się z programem Garmin Express i działa.
Łączy się i przesyła mapy do programu Base Camp. Niestety robi to bardzo wolno a po przesłaniu map do Base Camp, co trwa bardzo długo, korzystanie z map, otwieranie ich, powiększanie i pomniejszanie trwa tak długo że korzystanie z nich staje się niemożliwe.
W pasku zadań laptopa nie widać ikony bezpiecznego usuwania sprzętu tj. Fenixa. Natomiast mój EDGE 530 Grmina łączy się z tym samym laptopem bez problemu. Widać ikonę bezpiecznego usuwania sprzętu EDGA i mapy w Base Camp działają prawidłowo.
Wysłałem Fenixa do naprawy i otrzymałem nowy zegarek. Niestety on także wykazuje takie same problemu z połączeniem z moim laptopem i Base Camp.
Nie rozumiem tego. Drugi zegarek z tą samą wadą czy może mój laptop uszkodzony? A przecież w połączeniu z EDGE 530 wszystko działa prawidłowo.
Nie chce wysyłać kolejnego zegarka do naprawy nim nie będę miał pewności że to on jest uszkodzony. Pozostaje mi sprawdzić działanie Fenixa w połączeniu z innym komputerem.