Wiem, że jest to temat niezbyt zwiazany z tematyką forum ale ponieważ dotyczy nawigacji Garmin postawnowiłem go założyć. Mam krótkie pytanie dotyczące zwrotu zakupionego gpsa spowodowanego niezgodnością towaru z umową. W piątek kupiłem osobiście w sklepie odbiornik nuvi 1490T, który okazał się być uszkodzony. Trudno, zdarza się. Po kontakcie z działem technicznym garmina i przedstawieniu sytuacji (w tym tygodniu wyjeżdżam w daleką trasę) zaproponowano mi że odbiornik od ręki wymieniony zostanie na nowy w serwisie garmina. Sklep, którego nazwy na razie nie podam odmówił wymiany urządzenia na nowe mimo, że od zakupu upłynęły dwa dni (weekend) a awaria była oczywista. Po wymianie urządzania na nowe okazało się, że to również jest uszkodzone. Niestety nie mam czasu na to żeby codziennie tracić 3 godziny na dojazd do warszawy i wymianę urządzenia które potem okazuje się niesprawne. Stąd krótkie pytanie. Czy mam prawo udać się do sklepu z wymienionym serwisie odbiornikiem i żądać zwrotu pieniążków w związku z niezgodnością towaru z umową
