Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez yakov » Cz, 12 kwi 2012 21:39

Wysłałem mojego 62s do serwisu w zeszły czwartek. Była to już druga reklamacja działania kompasu (w kolejnym urządzeniu). Dziś otrzymałem paczkę z 62st, bardzo miłe zaskoczenie :D

pozdrawiam
Pozdrawiam Kuba
Nuvi 255 (CNE nüMaps Lifetime , UMP)
62st (Walker Mapset, UMP Topo) eTrex 10
Samsung A70 OsmAnd, Waze
TomTom Runner 3
Avatar użytkownika
yakov
Początkujący
 
Posty: 66
Dołączył(a): N, 23 sie 2009 17:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Bies Błądzoń » So, 19 maja 2012 21:14

Ja również miałem problem z kompasem w 62s i tak samo jak kolega yakov w paczce zwrotnej znalazłem 62st.
Tak trzymać Panowie serwisanci, tak się zdobywa klientów :!: :!: :!:
Artur - GPSMAP 62st , ECHO 300c Poprzednio 60CSX, Colorado300 Obrazek
Bies Błądzoń
Początkujący
 
Posty: 78
Dołączył(a): So, 30 sty 2010 19:24
Lokalizacja: Bieszczady

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez krakn » Wt, 05 cze 2012 11:45

ja też jestem mega zadowolony z serwisu, akurat odwiedziłem siedzibę w UK osobiście.
mój Zumo 660 który przeżył nie jedno drastyczne zdarzenie, został wymieniony na nowy po gwarancji za około 100 funtów.
zawiozłem osobiście choć mogłem wysłać kurierem, po 2 dniach otrzymałem przesyłkę kurierem z nóweczką

Abonament został przepisany na nowy egzemplarz.

W zasadzie liczyłem się już z koniecznością zakupu nowego GPSa, a tu taka niespodzianka.

Pozdrawiam
Polaka, pracownika serwisu, który bardzo zaangażował się w pomoc i szybkie dostarczenie mi urządzenia które używam również do pracy.
krakn
Początkujący
 
Posty: 19
Dołączył(a): So, 02 cze 2012 13:20

Uszkodzenie ekranu w 3790

Postprzez Pilzner » Pn, 16 lip 2012 10:30

Ostatnio zauważyłem, że mój nüvi 3790 ma uszkodzony ekran.

Wygląda jakby coś w środku się rozkleiło, widać to zarówno na urządzeniu włączonym jak i po jego włączeniu.
Urządzenie nigdy nie upadło i nigdy nie było narażone na jakieś wysokie temperatury (zostawione w aucie na słońcu itp.).

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Ekran dotykowy w tym miejscu działa i jedyny mankament to estetyka.
Ale to właśnie dla estetyki kupuje się 3790...
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Pilzner
Bywalec
 
Posty: 168
Dołączył(a): Śr, 02 kwi 2008 13:36

Re: Uszkodzenie ekranu w 3790

Postprzez Zachu » Pn, 16 lip 2012 10:53

W serwisie co powiedzieli?
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uszkodzenie ekranu w 3790

Postprzez Pilzner » Pn, 16 lip 2012 10:54

Jeszcze nic, dopiero zgłosiłem problem.

EDIT: 2012/07/19 08:32
Dostałem maila z numerem reklamacji. Proszą o przesłanie sprzętu, co niezwłocznie uczyniłem.

EDIT: 2012/07/25 11:30
Wczoraj otrzymałem przesyłkę z "nowym" urządzeniem.
Ciekawa jest adnotacja na protokole serwisowym "urządzenie wymieniono w trybie poza gwarancją". Ciekawe, bo urządzenie kupione w styczniu 2012 roku w polskiej sieci dystrybucyjnej jest cały czas na gwarancji.
Dodatkowo protokół opatrzono wpisem "rozwarstwienie ekranu, użytkownik twierdzi, że to nie uszkodzenie mechaniczne, stan obudowy nienaganny, jestem skłonny uznać reklamację" ;)

--

Temat dziwny i sam nie wiem czy pasuje do tego działu...

Mam problem ze skontaktowaniem się z supportem Garmina, telefon podany na stronie jakoś nie działa (wykręcam zgodnie z sugestią dwa zera, ale jedyny dostępny telefon stacjonarny mam z wyjściem po #9 i już przy drugim #0 z numeru mam przerywany sygnał).

Posłałem maila na podany na stronie adres, ale niestety nie mam żadnej odpowiedzi. Maila wysłałem powtórnie i dodatkowo skontaktowałem się przez załączony na stronie formularz. Odzewu niestety nie ma od kilku dni.
Moja niecierpliwość wynika tylko z tego, że urządzenie będzie mi potrzebne na czas zbliżającego się urlopu. Wolałbym uniknąć sytuacji, w której urządzenie będzie w drodze do serwisu bądź już z niego będzie wracać. Sprawa dotyczy uszkodzenia się ekranu, o którym pisałem w dziale Hardware i firmware http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=14&t=11817.

Mają jakąś przerwę urlopową? Ktoś coś wie?
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Pilzner
Bywalec
 
Posty: 168
Dołączył(a): Śr, 02 kwi 2008 13:36

Re: Kontakt z Garmin Poland Support

Postprzez frasun » Śr, 18 lip 2012 10:11

Nic mi o tym nie wiadomo. Próbowałeś na tego maila: poland.support@garmin.com
Pozdrawiam,
Piotrek
Obecnie Nuvi 3790T/
3490 (UMP, CNE 2013.30, GPMapa 2010.3) + Smartphone Link - Live Traffic & Safety Cameras
Obrazek
frasun
Radny
 
Posty: 3775
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 8:34

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Pilzner » Śr, 18 lip 2012 10:26

Tak. Pisałem dokładnie na ten adres mailowy.

Ostatnio jak oddawałem do serwisu sprzęt, to odzew był natychmiastowy. Wtedy również pisałem na ten adres.
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Pilzner
Bywalec
 
Posty: 168
Dołączył(a): Śr, 02 kwi 2008 13:36

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez beetle-m » Śr, 18 lip 2012 15:06

Czymś ich wkurzyłeś ... "ostatnią razą" :wink:
Pozdrawiam, mariuszD
Już bez Garmina na pokładzie. Kiedyś: nüvi 3490LMT // 3790T // 765T // 760 // 250W
Teraz: Xiaomi 12 (z Google Maps i Android Auto)
Avatar użytkownika
beetle-m
Garniak
 
Posty: 6723
Dołączył(a): Cz, 11 paź 2007 7:17
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Pilzner » Cz, 19 lip 2012 7:34

Nie przypominam sobie... Wczoraj dostałem maila z supportu z numerem reklamacji.
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Pilzner
Bywalec
 
Posty: 168
Dołączył(a): Śr, 02 kwi 2008 13:36

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez beetle-m » Cz, 19 lip 2012 16:44

No widzisz, foch trwał krótko ;-)
Pozdrawiam, mariuszD
Już bez Garmina na pokładzie. Kiedyś: nüvi 3490LMT // 3790T // 765T // 760 // 250W
Teraz: Xiaomi 12 (z Google Maps i Android Auto)
Avatar użytkownika
beetle-m
Garniak
 
Posty: 6723
Dołączył(a): Cz, 11 paź 2007 7:17
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez greg_m » So, 21 lip 2012 10:36

Moze czytają Garniaka :wink:
pozdrawiam
G.
edge 500 + UMP-pcPL@www + OSM Cycle Map + Waze
greg_m
Bywalec
 
Posty: 317
Dołączył(a): Wt, 10 lut 2009 16:39
Lokalizacja: /dev/random

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Mariusz65 » Pt, 05 paź 2012 18:40

tboniasty napisał(a):Wszystko przez to, że Pan Jared (0:22) nie przykłada się do swojej pracy, a ma parcie na szkło http://www.youtube.com/watch?v=B0q8OZQdEo4 ;-)

Jak patrzę na tego Gościa to muszę przyznać, że GPS Maniak miał świętą rację:
GPS Maniak napisał(a):Może w Garminie zwolnili studentów, stażystów i faktycznie zatrudnili teraz do pisania programów licealistów ? :shock:


Poza tym przypomina mi kogoś: ;-)

Garmin_programista_J.jpg

Przepraszam, że osądzam po wyglądzie ale nie tak wyobrażam sobie kogoś doświadczonego, co potwierdza niestety efekt pracy tego Pana.

Sfrustrowany użytkownik outdoorowego Garmina :mrgreen:
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar
Avatar użytkownika
Mariusz65
Radny
 
Posty: 4637
Dołączył(a): Cz, 20 sie 2009 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez tboniasty » Pt, 05 paź 2012 21:35

Mariusz teraz to możesz już sprzedać Dakotę ;-) Na Twoim miejscu spodziewałbym się "podziękowania" od Jerada, w postaci dodatkowego kodu w firmware, który po rozpoznaniu odbiornika po nr seryjnym będzie Ci robił specjalne psikusy :lol:
OBECNIE - ASFALT: Nuvi 3490LMT, SZLAK: eTrex 30
POPRZEDNIO - eTrex 20, Oregon 650t, Oregon 600, Oregon 300, Nuvi 2445LT, Nuvi 1250T, Montana 600, GPSMAP 62s, Nuvi 3490LMT, eTrex 30, Colorado 300, Nuvi 205T, Oregon 450, Dakota 20, GMXT,Vista HCx
Avatar użytkownika
tboniasty
Radny
 
Posty: 1225
Dołączył(a): Śr, 14 lis 2007 17:25
Lokalizacja: Opole

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Mariusz65 » Pt, 05 paź 2012 22:07

Tym bardziej, że moja Dakota jest obecnie w Anglii w serwisie ;-)
Dotarła do nich w poniedziałek o godz. 8:59 i do dziś (przez tydzień :!: ) nie zdążyli jej sprawdzić! Dziś po południu dostałem maila, że serwisant który się nią zajmował (z którym przez miesiąc korespondowałem i który nalegał na przysłanie odbiornika) idzie właśnie na urlop i przekazuje sprawę koledze, który nie zna tematu i ma się dopiero w niego wgryzać.
Zaczynam żałować, że wysłałem Dakotę. :? Miałem nawet naiwną nadzieję, że moje poświęcenie przyczyni się do opracowania bezbłędnego FW do Dakoty, ale na razie dużego zaangażowania nie widzę. :(

tboniasty napisał(a):od Jerada

Jestem ciekaw od kiedy on pracuje w Garminie?
Gdyby przeanalizować na Garniaku kiedy zaczęły występować poważne bugi w FW odbiorników outdoorowych to mogli byśmy być może dojść do ciekawych wniosków :lol:

@tboniasty – Poza tym Twoje przekonanie, że ludzie z Garmina czytają Garniaka jest chyba naiwne. Gdyby tak było to nie było by tak źle jak jest :lol:
Tak, że spoko! ;-)
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar
Avatar użytkownika
Mariusz65
Radny
 
Posty: 4637
Dołączył(a): Cz, 20 sie 2009 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do HydePark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości