Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.
Awatar użytkownika
yakov
Początkujący
Posty: 58
Rejestracja: 23 sie 2009, 17:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: yakov »

Wysłałem mojego 62s do serwisu w zeszły czwartek. Była to już druga reklamacja działania kompasu (w kolejnym urządzeniu). Dziś otrzymałem paczkę z 62st, bardzo miłe zaskoczenie :D

pozdrawiam
Pozdrawiam Kuba
62st (OSM, UMP Topo), Instinct, eTrex 10
Nuvi 255 (CNE nüMaps Lifetime , UMP)
Samsung A70 OsmAnd, Mapy.cz, Waze
Bies Błądzoń
Początkujący
Posty: 76
Rejestracja: 30 sty 2010, 19:24
Lokalizacja: Bieszczady

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Bies Błądzoń »

Ja również miałem problem z kompasem w 62s i tak samo jak kolega yakov w paczce zwrotnej znalazłem 62st.
Tak trzymać Panowie serwisanci, tak się zdobywa klientów :!: :!: :!:
Artur - GPSMAP 62st , ECHO 300c Poprzednio 60CSX, Colorado300 Obrazek
krakn
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 02 cze 2012, 13:20

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: krakn »

ja też jestem mega zadowolony z serwisu, akurat odwiedziłem siedzibę w UK osobiście.
mój Zumo 660 który przeżył nie jedno drastyczne zdarzenie, został wymieniony na nowy po gwarancji za około 100 funtów.
zawiozłem osobiście choć mogłem wysłać kurierem, po 2 dniach otrzymałem przesyłkę kurierem z nóweczką

Abonament został przepisany na nowy egzemplarz.

W zasadzie liczyłem się już z koniecznością zakupu nowego GPSa, a tu taka niespodzianka.

Pozdrawiam
Polaka, pracownika serwisu, który bardzo zaangażował się w pomoc i szybkie dostarczenie mi urządzenia które używam również do pracy.
Pilzner
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: 02 kwie 2008, 13:36

Uszkodzenie ekranu w 3790

Post autor: Pilzner »

Ostatnio zauważyłem, że mój nüvi 3790 ma uszkodzony ekran.

Wygląda jakby coś w środku się rozkleiło, widać to zarówno na urządzeniu włączonym jak i po jego włączeniu.
Urządzenie nigdy nie upadło i nigdy nie było narażone na jakieś wysokie temperatury (zostawione w aucie na słońcu itp.).

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Ekran dotykowy w tym miejscu działa i jedyny mankament to estetyka.
Ale to właśnie dla estetyki kupuje się 3790...
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Zachu
Radny
Posty: 6097
Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Uszkodzenie ekranu w 3790

Post autor: Zachu »

W serwisie co powiedzieli?
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Pilzner
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: 02 kwie 2008, 13:36

Re: Uszkodzenie ekranu w 3790

Post autor: Pilzner »

Jeszcze nic, dopiero zgłosiłem problem.

EDIT: 2012/07/19 08:32
Dostałem maila z numerem reklamacji. Proszą o przesłanie sprzętu, co niezwłocznie uczyniłem.

EDIT: 2012/07/25 11:30
Wczoraj otrzymałem przesyłkę z "nowym" urządzeniem.
Ciekawa jest adnotacja na protokole serwisowym "urządzenie wymieniono w trybie poza gwarancją". Ciekawe, bo urządzenie kupione w styczniu 2012 roku w polskiej sieci dystrybucyjnej jest cały czas na gwarancji.
Dodatkowo protokół opatrzono wpisem "rozwarstwienie ekranu, użytkownik twierdzi, że to nie uszkodzenie mechaniczne, stan obudowy nienaganny, jestem skłonny uznać reklamację" ;)

--

Temat dziwny i sam nie wiem czy pasuje do tego działu...

Mam problem ze skontaktowaniem się z supportem Garmina, telefon podany na stronie jakoś nie działa (wykręcam zgodnie z sugestią dwa zera, ale jedyny dostępny telefon stacjonarny mam z wyjściem po #9 i już przy drugim #0 z numeru mam przerywany sygnał).

Posłałem maila na podany na stronie adres, ale niestety nie mam żadnej odpowiedzi. Maila wysłałem powtórnie i dodatkowo skontaktowałem się przez załączony na stronie formularz. Odzewu niestety nie ma od kilku dni.
Moja niecierpliwość wynika tylko z tego, że urządzenie będzie mi potrzebne na czas zbliżającego się urlopu. Wolałbym uniknąć sytuacji, w której urządzenie będzie w drodze do serwisu bądź już z niego będzie wracać. Sprawa dotyczy uszkodzenia się ekranu, o którym pisałem w dziale Hardware i firmware http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=14&t=11817.

Mają jakąś przerwę urlopową? Ktoś coś wie?
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
frasun
Radny
Posty: 3619
Rejestracja: 16 mar 2007, 08:34

Re: Kontakt z Garmin Poland Support

Post autor: frasun »

Nic mi o tym nie wiadomo. Próbowałeś na tego maila: poland.support@garmin.com
Pozdrawiam,
Piotrek
Obecnie Nuvi 3790T/
3490 (UMP, CNE 2013.30, GPMapa 2010.3) + Smartphone Link - Live Traffic & Safety Cameras
Obrazek
Pilzner
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: 02 kwie 2008, 13:36

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Pilzner »

Tak. Pisałem dokładnie na ten adres mailowy.

Ostatnio jak oddawałem do serwisu sprzęt, to odzew był natychmiastowy. Wtedy również pisałem na ten adres.
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Awatar użytkownika
beetle-m
Garniak
Posty: 6311
Rejestracja: 11 paź 2007, 07:17
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój
Has thanked: 2 times

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: beetle-m »

Czymś ich wkurzyłeś ... "ostatnią razą" :wink:
Pozdrawiam, mariuszD
Już bez Garmina na pokładzie. Kiedyś: nüvi 3490LMT // 3790T // 765T // 760 // 250W
Teraz: Xiaomi 12 (z Google Maps i Android Auto)
Pilzner
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: 02 kwie 2008, 13:36

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Pilzner »

Nie przypominam sobie... Wczoraj dostałem maila z supportu z numerem reklamacji.
GPSmap 60CSx / nüvi 3790LMT / nüvi 1300
Awatar użytkownika
beetle-m
Garniak
Posty: 6311
Rejestracja: 11 paź 2007, 07:17
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój
Has thanked: 2 times

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: beetle-m »

No widzisz, foch trwał krótko ;-)
Pozdrawiam, mariuszD
Już bez Garmina na pokładzie. Kiedyś: nüvi 3490LMT // 3790T // 765T // 760 // 250W
Teraz: Xiaomi 12 (z Google Maps i Android Auto)
greg_m
Bywalec
Posty: 307
Rejestracja: 10 lut 2009, 16:39
Lokalizacja: /dev/random

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: greg_m »

Moze czytają Garniaka :wink:
pozdrawiam
G.
edge 500 + UMP-pcPL@www + OSM Cycle Map + Waze
Awatar użytkownika
Mariusz65
Radny
Posty: 4021
Rejestracja: 20 sie 2009, 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Mariusz65 »

tboniasty pisze:Wszystko przez to, że Pan Jared (0:22) nie przykłada się do swojej pracy, a ma parcie na szkło http://www.youtube.com/watch?v=B0q8OZQdEo4 ;-)
Jak patrzę na tego Gościa to muszę przyznać, że GPS Maniak miał świętą rację:
GPS Maniak pisze:Może w Garminie zwolnili studentów, stażystów i faktycznie zatrudnili teraz do pisania programów licealistów ? :shock:
Poza tym przypomina mi kogoś: ;-)
Garmin_programista_J.jpg
Przepraszam, że osądzam po wyglądzie ale nie tak wyobrażam sobie kogoś doświadczonego, co potwierdza niestety efekt pracy tego Pana.

Sfrustrowany użytkownik outdoorowego Garmina :mrgreen:
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar, Rower: iGPSPORT BSC300
Awatar użytkownika
tboniasty
Radny
Posty: 1054
Rejestracja: 14 lis 2007, 17:25
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: tboniasty »

Mariusz teraz to możesz już sprzedać Dakotę ;-) Na Twoim miejscu spodziewałbym się "podziękowania" od Jerada, w postaci dodatkowego kodu w firmware, który po rozpoznaniu odbiornika po nr seryjnym będzie Ci robił specjalne psikusy :lol:
OBECNIE - ASFALT: Nuvi 3490LMT, SZLAK: eTrex 30
POPRZEDNIO - eTrex 20, Oregon 650t, Oregon 600, Oregon 300, Nuvi 2445LT, Nuvi 1250T, Montana 600, GPSMAP 62s, Nuvi 3490LMT, eTrex 30, Colorado 300, Nuvi 205T, Oregon 450, Dakota 20, GMXT,Vista HCx
Awatar użytkownika
Mariusz65
Radny
Posty: 4021
Rejestracja: 20 sie 2009, 14:02
Lokalizacja: N52.8° E18.8°
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Jak działa serwis Garmina

Post autor: Mariusz65 »

Tym bardziej, że moja Dakota jest obecnie w Anglii w serwisie ;-)
Dotarła do nich w poniedziałek o godz. 8:59 i do dziś (przez tydzień :!: ) nie zdążyli jej sprawdzić! Dziś po południu dostałem maila, że serwisant który się nią zajmował (z którym przez miesiąc korespondowałem i który nalegał na przysłanie odbiornika) idzie właśnie na urlop i przekazuje sprawę koledze, który nie zna tematu i ma się dopiero w niego wgryzać.
Zaczynam żałować, że wysłałem Dakotę. :? Miałem nawet naiwną nadzieję, że moje poświęcenie przyczyni się do opracowania bezbłędnego FW do Dakoty, ale na razie dużego zaangażowania nie widzę. :(
tboniasty pisze:od Jerada
Jestem ciekaw od kiedy on pracuje w Garminie?
Gdyby przeanalizować na Garniaku kiedy zaczęły występować poważne bugi w FW odbiorników outdoorowych to mogli byśmy być może dojść do ciekawych wniosków :lol:

@tboniasty – Poza tym Twoje przekonanie, że ludzie z Garmina czytają Garniaka jest chyba naiwne. Gdyby tak było to nie było by tak źle jak jest :lol:
Tak, że spoko! ;-)
Pozdrawiam Mariusz
W aucie: Nüvi 255 (FW 6.60) + UMP-pcPL - the best
W kieszeni: Dakota 20/eTrex Touch 35, Na ręku: Fenix 7 Solar, Rower: iGPSPORT BSC300
ODPOWIEDZ