przez Go-Ha » Cz, 17 sie 2017 20:26
Zwracam się z być może nietypowym pytaniem.
Etrexa kupiłam w lipcu 2016, więc jeszcze objęty gwarancją. Wczoraj, po wyjściu na rower, po włączeniu, kiedy dotknęłam ekranu, żeby wybrać aktywność, wyłączył się. Dla pewności, czy to nie wina baterii, kupiłam nowe i historia ta sama.
Dzwoniłam do Garmina. Najpierw przeinstalowałam (zgodnie z zaleceniami) soft. To problemu nie rozwiązało, w związku z czym mam go odesłać do reklamacji (mam już kartę zgłoszenia).
I teraz pytanie:czy jest tu ktoś, kto wysyłał kiedyś urządzenie do Garmina w ramach gwarancji? Zgodnie z art. 580 KC towar reklamowany odsyła się na koszt gwaranta. Nie uśmiecha mi się płacić 30 zł czy więcej za kuriera, zwłaszcza, że to już druga reklamacja urządzenia (poprzednio zacinał się przy wyszukiwaniu adresów). Przyznam, że nigdy nie wysyłałam niczego kurierem, więc nie wiem, jakie są procedury i jak to zrobić, żeby przerzucić koszt wysyłki na Garmina. To jedna rzecz.
Druga- w karcie zgłoszenia reklamacji napisali tylko, że urządzenie wyłącza sie przy dotykaniu ekranu, chociaż w rozmowie telefonicznej dodałam, że przedwczoraj zaciął się na trasie (akurat nie musiałam patrzeć na nawigację, więc zorientowałam się po kilku kilometrach), a poza tym podejrzanie zżarło baterie (zamiast deklarowanych 10 godzin rozładowały się po 4). Czy jakoś mogę to dodać w opisie usterek?
Uczę się obsługi Etrexa 25 touch.