brak połączenia z komputerem

O oprogramowaniu do obsługi naszych Garminów. BaseCamp, MapSource, MapSetToolKit, sendMap, WebUpdater, POI Loader, OziExplorer, GarPatch i wiele wiele innych. Także o serwisach typu GPS Visualizer czy GPSies. Ogólnie o szeroko rozumianej personalizacji odbiorników oraz ich wsparciu przy pomocy dodatkowego oprogramowania.

Moderatorzy: Zachu, wojtek, Spider, PouchX

brak połączenia z komputerem

Postprzez rr70 » Śr, 06 sty 2021 20:58

Cześć
Mam zumo 395lm i 3597 ani jedna z tych nawigacji nie chce się połączyć z komputerem.
windows 10
baterie naładowane do 100%
kabel Garmin
garmin expres najnowszy
Po podłączeniu do kompa nawigacja się włącza, na chwilę włącza się ekran "ten od połączenia z kompem" :)
po chwili ekran robi się czarny, a expres nie znajduje urządzenia, nawet wcześniej zapisanego.
Jeżeli Ktoś wie jaka może być przyczyna proszę o pomoc.
rr70
 
Posty: 14
Dołączył(a): Śr, 19 kwi 2017 21:16

Re: brak połączenia z komputerem

Postprzez sdsyc » Cz, 07 sty 2021 0:44

Zmień gniazdka.
Użyj innego kabla.
Sprawdź w innym komputerze.
Auto: N1200T + LA/JV patch + CNE Lifetime + UMP (był: N250)
Nagarstek: Fenix 5 Plus Sapphire + TopoActive Europe + OSM Freizeikarte + UMP (był: Fenix, Epix)
W telefonach: Locus / Brouter, OsmAnd + OSM, 7Ways + UMP (był: Oruxmap, viago)
sdsyc
Radny
 
Posty: 3240
Dołączył(a): Śr, 27 lut 2008 9:03

Re: brak połączenia z komputerem

Postprzez Zachu » Cz, 07 sty 2021 19:45

Wszystko na raz się zepsuło ;)

Ostatnio to przerabiam z jednym modelem w trzech egzemplarzach, który nie działa na trzech komputerach. Jednak są jednostki które go widzą.
Problem wystąpił najpierw na jednym kompie i tak postępował kolejno na następne.
Konkretnie mam ten objaw:
https://support.garmin.com/pl-PL/?faq=k ... e%20device
Jednak wszelkie odinstaluj i zainstaluj ponownie, urządzenia, sterowniki nic nie dają.
Pomoc ze strony Microsoftu też jest imponująca:
https://docs.microsoft.com/pl-pl/troubl ... ot-working
https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... age-device
To jest piękne :)
Problem ten jest od pewnego czasu badany przez firmę Microsoft i producentów układów wykorzystywanych w interfejsach USB. Jednak na chwilę obecną wyniki nie są rozstrzygające ze względu na sporadyczny charakter problemu.

https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... usb-device

Jak na razie poświęciłem jeden komputer do badań i skorzystałem z opcji "Resetowanie ustawień do stanu początkowego". Niestety nic to nie pomogło. Dopiero format systemu i nowa instalacja pomogła. Obawiam się jednak że to wróci.
Oczywiście parę innych Garminów działa bez problemu na tych komputerach.
Nuvi & DriveAssist & Colorado & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8367
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Software

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość