Strona 2 z 3

Re: CNE2008 v CNE2009

: 08 gru 2008, 00:01
autor: lexus
beetle-m pisze:Właśnie dzisiaj otrzymałem pocztą
dzieki bardzo za reklamy ale mam juz kilka u siebie, czekam zatem na twoje doswiadczenia ze wspomnianym ukladem, bo do granicy masz bliziutko :)

Re: CNE2008 v CNE2009

: 08 gru 2008, 00:10
autor: lexus
herban pisze:
lexus pisze: normalni forumowicze,
I jak to ma się do wspomnianego Schengen?
czy CNE2009 prowadzi lepiej czy nie to juz inna bajka, pytanie czy rozszerzona o uklad :?:
pozdro, niewazne czy z tych... czy z tamtych

Re: CNE2008 v CNE2009

: 08 gru 2008, 07:53
autor: carroo12
nocnyMarek pisze:
carroo12 pisze:...tak się złożyło, że na temat Schengen coś tam wiem.
Odnoszę wrażenie, że owe 'coś' to w tym przypadku zbyt mało. Myślisz że sie mylę?
No to sprawdźmy, uzupełnij:
-ilość drogowych przejść granicznych na granicy polsko-niemieckiej przed Schengen .....
-ilość dróg, którymi obecnie można przekroczyć granicę polsko-niemiecką .....
-ilość nowych dróg, którymi można przekroczyć granicę polsko-niemiecką po Schengen .....
Potem dla wprawy przećwicz to samo dla granicy ze Słowacją i Czechami
Na koniec odpowiedz sobie na pytanie:
carroo12 pisze:A co ma wspólnego Schengen z mapami?
Wystarczy popatrzeć na mapę, jakąkolwiek. I sam sobie w prosty sposób odpowiesz na swoje "sprawdzające pytania". Najpierw trzeba wiedzieć co to jest Schengen a potem zabierać głos.
Schengen to nie program budowy nowych dróg. Spytaj się rządzących kiedy zostaną wybudowane nowe drogi.

Re: CNE2008 v CNE2009

: 08 gru 2008, 08:58
autor: Plezi
Jasne ze nie program budowy drog ale innymi slowy "program otwierania niektorych drog"
Nie chodzi o nowe drogi a umozliwienie uzywania istniejacych w zwiazku ze zmianami w przekraczaniu granic

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:14
autor: carroo12
Ale jak nie ma dróg wcale, to nie ma co otwierać. Po prostu trzeba je wybudować.

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:19
autor: JacekN
ale drogi są i na nich kiedyś stały szlabany,teraz mozna w tych miejscach swobodnie przekraczac granicę.Jest tez sporo dróg gruntowych po których kiedys nie wolno było sie przemieszczac a teraz wolno.No i nie wspomne o miastach i wsiach przedzielonych granicą.

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:26
autor: carroo12
No właśnie, drogi gruntowe...

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:28
autor: wopozka
carroo12 pisze:No właśnie, drogi gruntowe...
Jakie drogi gruntowe, brniesz bez sensu dalej. Jest calkiem sluszna ilosc normalnych drog ktore byly podzielone granica, by wymienic chociazby Swinoujscie.

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:30
autor: JacekN
A co droga gruntowa to nie droga?Dla wielbłądów?

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:44
autor: wopozka
JacekN pisze:A co droga gruntowa to nie droga?Dla wielbłądów?
A tak wlasciwie to o co ci chodzi? Pogadac chcesz czy jak?

Re: CNE2008 v CNE2009

: 08 gru 2008, 10:46
autor: nocnyMarek
carroo12 pisze: Wystarczy popatrzeć na mapę, jakąkolwiek. I sam sobie w prosty sposób odpowiesz na swoje "sprawdzające pytania". Najpierw trzeba wiedzieć co to jest Schengen a potem zabierać głos.
Schengen to nie program budowy nowych dróg. Spytaj się rządzących kiedy zostaną wybudowane nowe drogi.
Hahaha :lol: jak ja lubię takich idących w zaparte aroganckich ignorantów :lol:
CNE 2008, o którym mowa w tym wątku, zaproponuje trasę szybką
między urzędami miast Świnoujście i Ahlbeck o długosci 308km
(albo ponad 130km jeśli pozwolić mu używać promu)
W CNE 2009, jeśli jego producent nie będzie aż takim ignorantem jak Ty, zauważy związek
układu z Shengen z mapami oraz uwzgledni jego skutki na mapie, trasa będzie miała 5 km.

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:55
autor: JacekN
drogi fizycznie są ale skoro na nich stały szlabany i druty kolczaste autor droge na mapie przeciął.Teraz należało by to tylko połaczyc w całość.

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 10:56
autor: pocio
Ponieważ niektórzy nie wiedzą lub nie chcą wiedzieć to poinformuję. Zachodnia część Świnoujścia leży na wyspie Uznam. Między tym miastem, a Ahlbeck było przejście drogowe ze szlabanem i do Schengen było ono dostępne tylko dla pieszych. Po wejściu układu szlaban zniknął i powinna być przejezdna droga asfaltowa.
Wniosek producent mapy powinien to uwzględnić.

Na tym proponuję zakończyć OT

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 11:02
autor: JacekN
wopozka pisze:
JacekN pisze:A co droga gruntowa to nie droga?Dla wielbłądów?
A tak wlasciwie to o co ci chodzi? Pogadac chcesz czy jak?
Nie chcialem Ci rozjaśnić umysł ,bo dzisiaj mozna przejechać do innego państwa drogą gruntową kiedyś nie.

Re: CNE2008 vs CNE2009 a sprawa Schengen

: 08 gru 2008, 11:04
autor: wopozka
JacekN pisze:
wopozka pisze:A tak wlasciwie to o co ci chodzi? Pogadac chcesz czy jak?
Nie chcialem Ci rozjaśnić umysł ,bo dzisiaj mozna przejechać do innego państwa drogą gruntową kiedyś nie.
Sorry, userzy mi sie pomylili :D. Nie do ciebie mialo byc.