Strona 2 z 2

: 11 wrz 2007, 16:14
autor: shchenka
Moim zdaniem "za dużo ludzi" to równie dobry powód nieznalezienia skrzynki, jak inne, na przykład: "słabo szukałem", "mam za krótkie ręce", "skrzynka wpadła głębiej", "ktoś obserwował", "szukałem w złym miejscu" itp.

"Nie znaleziona" nie oznacza, że skrzynki nie ma, tylko że podjąłem próbę jej znalezienia, ale mi się nie udało.

: 11 wrz 2007, 19:06
autor: ted68
shchenka pisze:Moim zdaniem "za dużo ludzi" to równie dobry powód nieznalezienia skrzynki, jak inne, na przykład: "słabo szukałem", "mam za krótkie ręce", "skrzynka wpadła głębiej", "ktoś obserwował", "szukałem w złym miejscu" itp.

"Nie znaleziona" nie oznacza, że skrzynki nie ma, tylko że podjąłem próbę jej znalezienia, ale mi się nie udało.
To zalezy od sytuacji. jesli jest to miejsce typu warszawska Syrenka nad Wisla, to wiadomo ze tam zawsze jest duzo ludzi - taki urok tej skrzyneczki.
Ja raz napisalem ze nie znalazlem , z powodu ludzi. Mam na mysli ostatnia przed granica z Bialorusia sluze. Ci ludzie to wopisci pilnujacy dosc dokladnie. Wedlug mnie, dotarcie teraz do skrzynki jest prawie niemozliwe ale moze po skonczeniu budowuy bedzie troche lepiej

dla kogo to wiadomosc

: 12 wrz 2007, 10:39
autor: shchenka
Konfuzja wynika moim zdaniem stąd, że próbujemy nadać etykiecie "nie znaleziona" różne znaczenia.

Jeśli podejrzewamy, że skrzynki nie ma (została zniszczona lub skradziona) lub została uszkodzona albo z innych powodów wymaga serwisu, to powinniśmy napisać o tym do właściciela. Dobrze też zrobić opis w logu skrzynki, żeby uprzedzić ew. innych poszukiwaczy. W zależności od okoliczności takiej informacji może towarzyszyć etykieta "komentarz",
"znaleziona" lub "nie znaleziona".

Wybór etykiety służy jedynie odnotowaniu faktu znalezienia lub nie skrzynki przez osobę wpisującą się do logu. Jeśli wpis nie ma związku z poszukiwaniem skrzynki, to właściwą etykietą będzie "komentarz".

Czy uważacie, że należy wprowadzić więcej typów etykiet w logu ? Np. "potrzebny serwis", "brak skrzynki", "dostęp niemożliwy" ?

Re: dla kogo to wiadomosc

: 12 wrz 2007, 12:51
autor: Bas
shchenka pisze:... więcej typów etykiet w logu ? Np. "potrzebny serwis", "brak skrzynki", "dostęp niemożliwy" ?
Nie wprowadzalbym dodatkowych kategorii. Mamy 3 i tez sa niejasnosci ;) Mysle, ze komentarz zalatwia pozostale kategorie. Wazne, zeby wpis byl rzetelny i pomocny dla innych, w tym wlasciciela. Pominalbym nawet e-mail do wlasciciela (poza sytuacjami szczegolnymi). Jak kiedys powiedzial xxx (imie i nazwisko znane autorowi) w pewnym momencie czytanie wpisow do wlasnych skrzynek staje sie ulubiona czynnoscia dnia ;) wiec informacja i tak dotrze. Podoba mi sie mysl, ze log na www nie jest tylko suchym zapisem "znalazlem", "nie znalazlem", "tu bylem". Dodatkowe informacje, historie zwiazane z odkryciem skrzynki czy zart daja skrzynce iskre zycia i sprawiaja, ze mimo odleglosci laczy nas (geocacherow) wspolna pasja :) To tez zalatwia kategoria "komentarz".

: 13 wrz 2007, 12:19
autor: ilneptuno
Bas pisze:WJezeli sa czynniki utrudniajace odnalezienie (np. duzo ludzi), to rowniez ujalbym to w komentarzu - wtedy wszyscy sie dowiedza, a wpis odpowiada prawdzie.
Dokładnie tak!!!

Chyba, że ktoś jest pewien na 100%, że tej skrzynki nie ma miejscu ukrycia!

: 13 wrz 2007, 17:19
autor: shchenka
ilneptuno pisze: Chyba, że ktoś jest pewien na 100%, że tej skrzynki nie ma miejscu ukrycia!
Jeśli tak, to proponuję zmienić nazwę etykiety na "brak skrzynki" i wszystko będzie jasne.

: 13 wrz 2007, 17:32
autor: Bas
shchenka pisze:proponuję zmienić nazwę etykiety na "brak skrzynki" i wszystko będzie jasne.
Jestem ZA.
Zapewne rozwiaze to wiekszosc kontrowersyjnych sytuacji i to na dodatek jednym, zgrabnym ruchem ;)