
http://www.youtube.com/watch?v=tYyO--JN544
Po dłuższej zabawie muszę zweryfikować dane dotyczące prędkości granicznej załączania "kompasu GPS". To nie 3,5 km/h lecz 2,5 km/hGPS Maniak pisze: skoki kompasu następują w chwili gdy prędkość przekracza ok. 3,5 km/h,
Z podświetleniem nie. Bez podświetlenia z wygaszaniem ekranu (i bez Glonassu): http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=2 ... 60#p162266h007 pisze:Robiliście może test parapetowy Oregona, i pomiar czasu pracy z podświetlaniem i bez?
Tak jak napisał Kwieto: jest super.Marko pisze:Co z tym kompasem?
Chcesz znać prawdziwe wady Oregona? Pytaj na Garniaku i przestań się interesować narzekaniami "blondynek"Marko pisze:Amerykanie (i chyba nie tylko Amerykanie) klną na czym świat stoi na kompas w Oregonie 6xx...
I to jest prawdziwy problem. Jeżeli "blondynki" nie rozumiejące pewnych zagadnień zgłoszą nieistniejący błąd, to aż strach pomyśleć co z tym zrobią tzw. "programiści" Garmina, którzy z reguły rozumieją jeszcze mniejMarko pisze:Najgorzej, ze kompas pojawil sie na liscie "common issues".
Prawdę powiedziawszy ten Zlot odpuściłem zupełnie jeżeli chodzi o turystykę, tak więc w materii śladów to raczej Kwieto powinien się wypowiedzieć. Ja ze stawianiem ostatecznych opinii poczekam. Za 3 tygodnie będę w Bieszczadach wówczas pobawię się intensywniej. Inna sprawa że na pewno będę miał wyłączoną opcję AutoPause, co podejrzewam może być właśnie przyczyną pewnych zawirowań ze śladem.Marko pisze:Lechu, jakie wnioski? Pływa, czy jest "w porzo"![]()
Moim zdaniem przy skalowaniu mapy opóźnienie jest praktycznie nie zauważalne. Kilkanaście postów wcześniej publikowałem film który to obrazuje: http://gpsmaniak.com/2010/IMAGE_SPRZET/O_600_2.wmvkwieto pisze:@r_michal - Oregon a eTrex to w kwestii odświeżania mapy niebo a ziemia. Cudów się nie spodziewaj (opóźnienie w rysowaniu nadal jest zauważalne np. przy przesuwaniu czy skalowaniu mapy),
Brzmi jak: Mam problem z silnikiem.popej pisze:To jednak jest problem kompasu,
No ... kluczyk mi się złamałpopej pisze:zły jest algorytm przełączania na kierunek wg GPS,