Strona 1 z 3
MapEdit++
: 27 wrz 2008, 07:51
autor: denisnedry
no wlasnie, wiadomo moze? w gpsmapedit pojawilo sie sporo nowych ciekawych opcji, fajno by bylo gdyby sie pojawily rowniez w me++
: 01 paź 2008, 14:14
autor: Alferek
me++ żyje i coś się dzieje w tym temacie - klikałem z autorem.
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 01 cze 2009, 11:23
autor: Spider
Pojawiła się nowa wersja MapEdit++ 1.0.56.322
http://sourceforge.net/projects/gmeaddons/
Niestety na chwilę obecną brak wersji angielskiej - tzn. na serwerze jest błąd bo oba pliki mepp-1.0.56.322-Win32-en.7z i mepp-1.0.56.322-Win32-ru.7z zawierają tylko rosyjską wersję językową.
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 07 cze 2009, 20:32
autor: Spider
Wczoraj pojawiła się kolejna wersja MapEdit++ (1.0.56.324)
http://sourceforge.net/projects/gmeaddons/
Tym razem wszystko jest już ok i jest język angielski
W najnowszej wersji dodano obsługę typów 3-bajtowych:

Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 07 cze 2009, 21:35
autor: frequency
A czy ta nowe wersja obsługuje poprawnie funkcję Manage Map Skins i Map Skins? Mi po podpięciu ikonki.txt - nie zmienia dróg - nadal są wszystkie rysowane czerwoną, cienką kreską. W zwykłej wersji Mapedit mi to działa.
Pozdrawiam
Adam
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 07 cze 2009, 21:42
autor: Spider
Jak widać na poniższym screenie, u mnie poprawnie działa Manage Map Skins:

Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 07 cze 2009, 22:14
autor: frequency
A u mnie jest coś takiego jak poniżej. NIestety zauważyłem też, że poprzednie wersje Mapedit++ dają takie same objawy. Jaka może być tego przyczyna?
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 08 cze 2009, 06:42
autor: Spider
Ja zauważyłem tylko tyle, że w MapEdit++ po wybraniu odpowiedniego pliku typ, zamknięciu programu i ponownym otwarciu, program nie pamięta ustawienia i trzeba jeszcze raz wybrać plik typ (dokonać ponownego wyboru z listy załadowanych typow).
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 22 lip 2009, 14:15
autor: aasterix85
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 14 sie 2009, 18:50
autor: frequency
frequency pisze:A czy ta nowe wersja obsługuje poprawnie funkcję Manage Map Skins i Map Skins? Mi po podpięciu ikonki.txt - nie zmienia dróg - nadal są wszystkie rysowane czerwoną, cienką kreską.
Po długim czasie......eureka
Sprawa myślę może co niektórych zainteresować. Przypadkowo "odkryłem" dlaczego drogi są rysowane czerwoną cienką kreską. Po "podpięciu" do Map Skins pliku ikonki.txt można zobaczyć co się stanie gdy:
w Mapedit++ w menu VIEW- OBJECT RENDER KIND - wybierzemy TYPE DRIVEN lub ROAD CLASSES
w Mapedit w menu VIEW- wł./wył. HIGHLIGHT ROAD CLASSES (klawisz U).
Jest to po prostu funkcja Mapedita. Całkiem przydatna gdy ktoś ma jeszcze włączony podkład rastrowy i mu drogi z UMP'a zasłaniają to co jest na podkładzie.
Pozdrawiam
Adam
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 13 lis 2009, 08:52
autor: Spider
Nowa wersja: MapEdit++ 1.0.56.337
http://fitt.tychy.pl/gps/
Re: mapedit++ kiedy nowa wersja?
: 04 lip 2010, 07:28
autor: Spider
Jakiś czas temu pojawiła się nowa wersja MapEdit++

1.0.61.376
http://sourceforge.net/projects/gmeaddons/files/
Re: MapEdit++
: 19 lis 2011, 16:09
autor: popej
Czy ktoś ma jakiekolwiek informacje, jak korzystać ze skryptów w Mapedit++? Szukam w internecie i nic nie ma. Podobno powinien być opis w pliku "scripting.txt" tylko że tego pliku brakuje.
Edycja: znalazłem
http://gmeaddons.svn.sourceforge.net/vi ... vision=497
Re: MapEdit++
: 06 maja 2013, 17:51
autor: w.p.
Czy ktoś podpowie, jak zdefiniować własne klawisze w Mapedit++? Wersja: mapedit++(64)1.0.61.500tb_9_draw. Znalazłem miejsce, ale przycisk nie jest aktywny (obrazek poniżej).

Re: MapEdit++
: 06 maja 2013, 21:58
autor: focus604
Otwórz plik shortcuts-custom.dat w notatniku i ustaw klawisze pod siebie.
To tak na szybko co udało mi się z tym zrobić.