Witam,
Jestem nowy w świecie GPS. Byłem niedawno w Karkonoszach na rowerze, używałem mapy TOPO-100, wszystko było w porządku poza szlakami. Piesze są niedokładne (lub nieaktualne), a rowerowych w ogóle nie ma.
Czy są jakieś mapy topograficzne (najlepiej od razu całej Polski), które mają dobrze zaznaczone szlaki piesze i rowerowe? Mogą być to mapy komercyjne.
Dzięki za pomoc
Mapy z aktualnymi szlakami pieszymi/rowerowymi
Re: Mapy z aktualnymi szlakami pieszymi/rowerowymi
komercyjnych map topo całej Polski brak, może kiedyś sie doczekamy ale obawiam się ze to jeszcze potrwaPillow pisze: Czy są jakieś mapy topograficzne (najlepiej od razu całej Polski), które mają dobrze zaznaczone szlaki piesze i rowerowe? Mogą być to mapy komercyjne.
ciekawa jest też mapa Dolny Śląsk http://mapcenter2.cgpsmapper.com/mapsetview.php?id=199
j.
I tak, i nie. Na razie nie ma się czym chwalić, bo wydłubywanie szlaków z mapy podstawowej nie idzie piorunem, ale na dobrą sprawę komentować chyba już można - kolory są, rysunki rowerków są, kilka obszarów (Wwa, Gdańsk, chyba Nowy Sącz) też jest...frasun pisze:Obawiam się, że nie jest publikowana.
ftp://ump.waw.pl/gps/UMP-szlaki.zip
uwaga, link może się zmienić, jak ją uoficjalnimy :-]
- GPS Maniak
- Radny
- Kontakt:
Re: Mapy z aktualnymi szlakami pieszymi/rowerowymi
Jestem mocno ...... zaskoczonyPillow pisze:w Karkonoszach ...... używałem mapy TOPO-100, wszystko było w porządku poza szlakami. Piesze są niedokładne (lub nieaktualne),
Pytam, bo jeżeli chodzi o polską stronę Karkonoszy, to tam występuje 10 szlaków "na krzyż" z czego zdecydowana większość jest wykreślona na Topo_100 na podstawie pomiarów w terenie. Gorzej może wyglądać strona czeska, gdzie mam dane z 3, może 4-ech wycieczek. Odrębnym też zagadnieniem jest przebieg szlaków w niższych partiach - w terenech podgórskich. Tam nie chodzę, zatem tam opierałem się wyłącznie na mapach turystycznych.
Pozdrawiam Lechu