Witam.
Kupilem w koncu viste hcx, glownie do tekkingu w gorach.
W zestawie byly mapy europy, tylko ze podstawowe, wiec o dupe rozbic tak naprawde.
moje pytanie: czy moge uzywac go tez na drodze?jako nawigator drogowy?dogrywajac mapy oczywiscie
i drugie: jesli tak to czy warto kupowac do niego City Navigator Europe NT ktory kosztuje 600zl czyli prawie tyle ile dalem za odbiornik...moze sa gdzies tansze
i trzecie: poniewaz jestem zielony w tym temacie i dopiero sie wdrazam, czy wogole sa jakies darmowe mapy?
czy jak jade np. na elbrus to musze kupic mape okolic elbrusa??? czyli jak ze zwyklymi mapami?
dzieki
luk
ps
czuje sie jeszcze jak 70cio latek posadzony przed kompem pierwszy raz w zyciu:)
Zakupilem Garmin Vista Hcx
Re: Zakupilem Garmin Vista Hcx
Gratuluję zakupu.luka pisze:Kupilem w koncu viste hcx, glownie do tekkingu w gorach.
Nie jest to odbiornik dedykowany do samochodu, ale jeździć z nim można. Ja prowadziłem swój samochód przez dwa lata mając GPSMap60CS. Więcej dowiesz się w poradniku GPS Maniakaluka pisze:moje pytanie: czy moge uzywac go tez na drodze?jako nawigator drogowy?
Jeśli zamierzasz jeździć po Europie to chyba warto. Jeśli tylko po Polsce to według mnie lepiej zainwestować w GPMapę. A i tak idealnych map nie ma, więc obie w wielu przypadkach i sposobach korzystania z nawigacji wspaniale się uzupełniają.luka pisze:i drugie: jesli tak to czy warto kupowac do niego City Navigator Europe NT ktory kosztuje 600zl czyli prawie tyle ile dalem za odbiornik...moze sa gdzies tansze
Owszem są darmowe mapy, tworzone przez zapaleńców. Poszperaj na forum a znajdziesz kilka przyklejonych tematów:luka pisze:i trzecie: poniewaz jestem zielony w tym temacie i dopiero sie wdrazam, czy wogole sa jakies darmowe mapy?
Gdzie znajdę mapy drogowe?
Gdzie znajdę mapę Polski?
Komercyjne mapy demo - linki
MAPY DLA GARMINÓW - FREEWARE
Zainteresuj się takimi serwisami jak MapCenter, MapCenter2 czy projektem UMP-pcPL.